E-on túlszámlázás: mit lehet tenni?
5 éve lakunk itt, akkor havi 400!!! kwH fogyasztást számláztak ki nekünk havonta. Szóltunk, hogy szerintünk ez nem reális, nem jó az óra.
De, de, annyit kell fizetni, amennyit mér.
Vettünk új villanybojlert, sokkal kisebbet, A+-ost, mindenből energiatakarékost használunk, stb. Lement a fogyasztás havi 200 kwh környékére.
Májusban volt éves leolvasás, még kaptunk is vissza valamennyi pénzt.
Aztán nem jöttek a számlák.
Neten nem tudtam feljebb állítani a fogyasztásunk, csak valami nevetséges 4 kwh környékére, ezért bementem személyesen. Kérték az óraállást, és ekkor derült ki, hogy azóta nem mért semmit.
Ez decemberben volt. (Általában hétfőtől péntekig dolgozom, este hétig is sokszor, így elég nehéz volt ügyintézés miatt egyáltalán személyesen bejutni.)
Most kihozták, hogy szerintük mi éves szinten feszt 400 kwh áramot fogyasztunk, és az elmúlt kb. 5 hónapra egy FÉLMILLIÓS elszámolást küldtek. Annyit követelnek, mintha kb. 50 hónapja nem fizetnénk semmit. Ráadásul nevetségesen kevés kifizetett fogyasztást tüntetnek fel, holott havi 10ezret fizettünk, legalább.
A digitális óra szerint reális a havi 200 kwh óra fogyasztás! Ennyit is fizetünk.
A régi óra már hónapok óta az e-on-nál van "természetesen".
Holnap irány az ügyfélszolgálat ÉS a fogyasztóvédelem, mert ez így nagyon nem korrekt, hogy mi szólunk, hogy nem méri az óra fogyasztásunk, erre ők meg csillagászati összeget követelnek tőlünk, ami nagyon nem reális.
A vitatott időszakra vonatkozó számlákat összeszedtük.
Fél milliót nem tudunk kifizetni, és nem is akarunk, ha kell, akár le is ülöm, engem érdekel.
Szükség esetén pereskedni is hajlandó vagyok.
Teljesen kétségbeestem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!