Miért nem jön ki a márkaszervizes fűtésszerelő?
A 3 éves vaillant cirkónk a fűtésszezon óta szórakozik, havi kilencvenezres (!) gázszámlát produkál, a márkaszerviztől próbálunk szerelőt hívni, de minden megbeszélt időpontot lemondanak az utolsó pillanatban, vagy egyszerűen kinyomnak/kikapcsolják a telefont, de előfordult már olyan is, hogy felajánlotta az úriember a telefonos segítséget. (Tudtommal nem bonthatjuk meg a készülék burkolatát, nem is tettük.)
Jár valaki esetleg hasonló cipőben? Mire kell odafigyelni, mire tudok hivatkozni?
Előre is nagyon köszönöm a válaszokat!
Nézd meg a garancia papírban, hogy milyen maszek szerelő javíthatja még márkaszervizen kívül. Vagyis aki szerződésben áll a Vaillant-tal.
Hívd azt.
Hogy jön össze ez a baromi nagy számla, ha nem vagyok indiszkrét? Mekkora a lakás?
Egyébként kazán szerelő, nem fűtésszerelő! A kettő nem ugyan az. Az előző a kazán beüzemelésével, javításával foglalkozik, a másik a gépészeti szereléssel ( fűtőtestek felszerelése, csövezés, stb. ).
nekem olyan érzésem van,hogy sántít ebben a történetben valami,
hisz az iparos emberek kiszoktak menni,ha kihívják őket,elvégre pénz jár érte,vagy talán hozzád azért nem mennek mert te ingyen szeretnéd a melójukat ?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!