Hogyan lehet bebizonyítani egy szolgálatónak ( pl. víz, gáz, villany ) hogy nem vagyok tolvaj?
Figyelt kérdés
A szolgáltató emberei leplombálták a mérőórát. Azt hiszem ez a helyes kifejezés. Utólag kiderült, hogy gondatlanul dolgoztak, nem az előírások szerint. A mérőórához senki nem nyúlhat hozzá elzárva tartom. Most azt állítják, hogy a plomba szabálytalan, lehet hogy megbabrálta valaki, és nem akarják elfogadni a mérőóra állást.
Hogyan bizonyítsam be, hogy senki sem nyúlt hozzá.
Hogyan tudnám ellenőrizni, hogy mi a szabályos és a szabálytalan plomba. Nem értek hozzá.
2011. jan. 7. 22:03
2/4 anonim válasza:
Ha bebizonyododott,hogy a szerelők rosszul helyezték fel akkor nem igazán értem mi a gond?Mit nem hisznek el?Nem értem esküszöm.
3/4 A kérdező kommentje:
Egy maszek szerelő magyarázta el mi a probléma a plombával. Lötyög nem olvasható rendesen a szám.
A szolgáltató nem ismerte el, hogy ők hibáztak. Csak azt állítják, hogy azonosíthatatlan a plomba, nem tudni ki és mikor nyúlt hozzá, bárki megbabrálhatta.
2011. jan. 9. 18:15
4/4 anonim válasza:
Vissza kell hívni a maszek szerelőt és hivatalos jegyzőkönyvek kell készíteni amiben leírja és az aláírásával és pecséttel igazolja az állítását, a jegyzőkönyv formájáról és egyéb segítséggel kapcsolatban a fogyasztóvédelemhez kell fordúlnod. Le kell fénymásolni és hitelesíteni a jegyzőkönyvet és azt kell és nem az eredetit küldeni a szolgáltatónak. amugy melyik az mi a neve a szolgáltatónak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!