Albérletben, rendre elromlik minden. Pl:ha én veszem a bojlert, lelakom, de a tulajdonosé marad. Ha ő veszi, nekem nem kerül semmibe, és lesz végre melegvizem. Egyáltalán, hogyan kell eljárni ilyen esetekben?
Ez teljességgel megbeszélés kérdése-az ő részéről is belátható és a tiédről is,de az a lényeg,hogy kommunikáljátok le. Ésszerű javaslatra,ami mindkettőtöknek közelíti a javát, nem valószínű, hogy ellene mond.
Nyílván ő sem akar veszteni az üzleten- érthető okokból és te sem, tehát meg kell egyezni.Biztos vagyok benne,hogy sikerül találnotok közös nevezőt,amivel mindketten jól jártok.
Pl.amit írtál,hogy megveszed,de lelakod. Ezzel te is jól jársz,mert pénzednél maradsz.-ő meg, mert úgyis tovább tart a bojler élettartama,mint amíg ott laksz.Ez szerintem teljesen korrekt lehet.
Gyakran kihagyják az albérlők, pedig érdemes írásban rögzíteni mindent - még ha a kiadó szimpatikus is, pont ilyen esetek miatt.
Az általában elvárható dolog az, hogy az elromlott dolgok javíttatását a tulaj vállalja, amennyiben az nem szándékos rongálás, vagy felelőtlenség következménye.
Voltam olyan albérletben, ahol a százéves, csöpögő csapot kicseréltettem, de mikor az életveszélyes bojler miatt fölhívtam a tulajt, és azt mondta, olyan keveset fizetek, hogy oldjam meg, akkor odébb álltam.
Különösen akkor, ha nemrég laksz ott, és nincs melegvized, stb., akkor a tulajé a felelősség. Ez olyan, mintha szállodában laknál folyamatosan. Az albérleti díjban bele van számolva (elvileg) az ilyen dolgok kezelése.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!