Klíma telepítő kötelezettségei?
Tegnap telepítettek egy klímát. Klíma telepítés befejeztével kb 25 perc múlva hívtam is a szerelőt hogy valami nincs rendben.
Válasz az volt hogy a telepítés során mindent jól csináltak.
Ha abszolút nem akar foglalkozni a dologgal, akkor milyen lépéseket tehetek?
Milyen kötelezettségei vannak a telepítőnek ilyen esetben?
Ha netán arra kerül a sor, akkor, kihez fordulhatok jogilag?
Pécsi nagykertől jött a klíma. 3+2 év rá a garancia amennyiben hivatalosan, telepítési tanúsítvánnyal kerül beszerelésre.
A cég biztosítja garanciába az alkatrészt ( kompresszor )
A klíma telepítője, meg garanciába cseréli az alkatrészt.
Ha a klímás hozta a klímát, ő intézi a garanciát is.
Pont a napokban kérdeztem meg őket, hogy ha én vennék valami gagyi klímát, akkor felteszik e. Mondták, hogy persze, de a garanciát nekem kell intéznem olyankor.
Ami klímát ők hoztam (Cascade, Fisher), annak a gariztatását ők intézik.
Igen, ez a probléma, ha nem a telepítőtől veszed a klímát. Ilyenkor indul el a mutogatás: A gyártó az mondja a telepítéssel volt gond, a telepítő pedig a klíma gyártójára hárítja a hibát. (ez persze nem csak a klímánál van így)
Első körben a gyártót/forgalmazót keresd meg.
A telepítőn keresztül ment a vásárlás.
Kaptam a Ceklima Kft-től egy előlegszámlát, ezt kellett kifizetni. Utána hozta a Gls a készülêket.
Majd ezt követően a szerelő jött is telepíteni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!