Briggs motorú (MTD) fűnyírómban olajat csrélnék, de nincs rajta leeresztő csavar. Létezhet, hogy ebben a motorban nem kell olajat cserélni (?) mert olvastam, hogy az EXi jelű motorok nem igényelnek olajcsrét?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Le kell szívni belőle. Olyan nincs hogy nem kell olajat cserélni.
Van erre szerszám, vagy magad is meg tudod csinálni egy nagyobb fecskendő és némi gumislag segítségével.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Vannak ilyen motorok.Azt írja kezelés utasitás ,az üzemanyag tankot kell kiüresiteni,aztán oldalra forditani a fűnyírót.
Én is igy csináltam meg az olajcserét .
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Igen, ki kell önteni, jól csináltad.
Csak arra az oldalra szabad dönteni, amelyik oldalon a ki-beöntő nyílás van, az ellenkező oldalra nem.
Azt nem tudom, az üzemanyagnak mi köze van hozzá, én azzal soha nem foglalkozom, legfeljebb elzárom a csapját.
Nem is tudom, hogy az enyémnek van-e benzincsapja..(szerintem nincs)
Jó, ha nincs benne benzin - vagy esetleg csak kevés...kiömölhet oldalra fordításkor (bár, elvileg mégse, mert jól zár a tanksapka...ha jól zár
1-es válaszolónak köszi - hogy nem hagyott rossz úton menni (vagyis, hogy olajat cserélni márpedig kell...valszeg félreértettem valamit....talán csak azt írták, hogy téli - nyári olajcsere nem kell (bár nem tudom, télen ki nyír füvet (??)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nincs két egyforma motor...
Az én Hondám(GCV160) van benzincsap,és igen,oldalra döntve kell olajat "leengedni".
Szomszédnak Briggs van,az pont fordítva,-van olajleeresztő csavar,nincs benzincsap.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!