Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Levágták az áramkábelt, mert...

Levágták az áramkábelt, mert elméletileg nincs szerződés. Hogy a francba lehet ez?

Figyelt kérdés

Anyósoméknál ma kint volt 2 nem túl kedves vállalkozó, és levágták az áramkábelt a házról. Se felszólítás se előzetes tájékoztatás. Arra hivatkoztak, hogy 2015 óta nincsen szerződésük. Na most amikor be lett kötve az áram anno, akkor aki kiment, azt mondta megcsinálja a papírokat. Ezek szerint nem tette.

Más kérdés, hogy lassan 7 éve rendszeresen csúszás nélkül van fizetve ez a szar, és egy okosnak se tűnt fel, hogy nincsen szerződés?

Se fűtés, se meleg víz, se internet online oktatásra sem tudnak becsatlakozni és nyilván semmilyen eszközt nem tudnak tölteni. A visszajelzés alapján legalább 1 hónap a visszakötés. Addig meg tüzeljenek a házban vagy mi?

Mit lehet ilyenkor tenni?

MEKH tud segíteni ilyenkor?



2021. dec. 9. 13:08
1 2 3
 11/27 anonim ***** válasza:
96%

Azért a szolgáltatóknál is jócskán akadnak "adminisztrációs hibák"

Pár éve a környékünkön minden vállalkozásnak küldték a vizesek a levelet, hogy fizessen csatorna csatlakozási hozzájárulást, mert a nyilvántartásuk alapján nem fizették meg, ha nem teszi meg adott határidőig, kizárják a szolgáltatásból. Aprócska kis tények, hogy: rá se csatlakozhattunk a szennyvíz hálózatra (tizenvalahány évvel azelőtt) addig amíg nem fizettük be a hozzájárulási díjat. A számlák persze szépen folyamatosan érkeztek (magasabb a csatornadíj, mint a vízdíj) Az már csak hab a tortán, hogy tizen év után nem is hajthatja be még akkor sem, ha tényleg nem lett befizetve. Ennyi idő után még a számlát és a befizetési igazolást se kell megőrizni a számviteli törvény alapján.

Áramszolgáltató: Nagypapa meghalt. A törvénytisztelő unoka, aki vele egy lakcímen él(t) bement az áramszolgáltató ügyfélszolgálatára a halotti anyakönyvi kivonattal, az utolsó áram számlával és az irataival átíratni a szolgáltatást a saját nevére. Ment is minden pikk-pakk. Az elhunyt nevére nem jött több számla, az unoka szépen fizetgette a nevére érkező áramszámlákat. Míg egy napon megjelent az áramszolgáltató két embere és nemes egyszerűséggel levágták a kábelt, arra hivatkozva, hogy "nincs fizetve a számla!" Ügyfélszolgálaton kiderült, hogy igaz, hogy az unoka nevére küldözgették a számlákat, de fenntartották a nagypapa nevén is a szerződést, számlát nem küldtek ki fizikailag, se értesítőt az elmaradásról. De nagyon szívesen visszakapcsolják az áramot, a megfelelő díj befizetése ellenében. Amit visszaigényelhet és ha jogos(!!!) a kérelme, majd valamikor visszautalják.

2021. dec. 9. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/27 anonim ***** válasza:
29%

Itt valami nagyon nem kerek...


Kinek a nevén van az ingatlan?

2021. dec. 9. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/27 anonim ***** válasza:
76%
Kérdező! Mi alapján fizettek, ha nem jött számla????
2021. dec. 9. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/27 anonim ***** válasza:
75%
Fenyegetni perrel oket. Ha igazat mondasz.
2021. dec. 9. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/27 anonim ***** válasza:
23%

"A visszajelzés alapján legalább 1 hónap a visszakötés. "

Milyen visszajelzés? Személyesen mondta a szolgáltató az ügyfélszolgálaton?

Ez tanya? Vagy hogyhogy 1 hónap?

Én mennék a rendőrségre.


10: !!

2021. dec. 9. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/27 anonim ***** válasza:
29%

Ahogy írták is, első, hogy előszeditek a számlákat, kerestek azonosítót rajtuk.

Megnézitek a számlák fejlécét - véletlenül nem-e szerződés nélküli vételezésről szólnak-e.

Az, hogy valaki ígérte anno, hogy valamit fog intézni, semmit se jelent. Adtatok neki írásos meghatalmazást? Prezentált számotokra szerződést, ha meghatalmazással intézte?

Ha tényleg úgy tűnik, minden rendben van nálatok, akkor se a MEKH-hez kell menni első körben, mert attól nem lesz áramotok, hogy 4 hónap múlva küldenek valami határozatot. Be kell csattogni az ügyfélszolgálatra, és egyeztetni, hogy valószínűleg tévesen lettetek kikapcsolva. Ha tényleg így van, pár órán belül vissza lesztek kapcsolva. Kártérítést utána lehet megpróbálni.

2021. dec. 9. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/27 anonim ***** válasza:
34%
Kérdező: felhívtátok már az áramszolgáltató ügyfélszolgálatát...? Mit mondtak?
2021. dec. 9. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/27 anonim ***** válasza:
22%

az első hiba, hogy telefonon érdeklődik a sértett..ez értelmetlen, nem vezet sehová, mert nincs sehol nyoma.


Egyszerűen össze kell szedni az ingatlan tulajdoni lapját, a tulajdonost(szerződőt), néhány utolsó befizetett csekket, az utóbbi időben kapott számtalan hírlevelet(ami a tulajdonos nevére szól, vagy a befizetőére), a levágós szerelők munkalapját, jegyzőkönyvét, időpontját, oszt beballagni a szolgáltató kijelölt ügyfélfogadó irodájába...


Gondolom néhány fénykép készült a levágásról..a mérőhöz nem nyúltak? Mert az érdekes. El szokták vinni.


Szóval személyesen. Ez az alap.

2021. dec. 9. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/27 anonim ***** válasza:
80%

Nekem volt, hogy tavaly 1 napra(!) lezárták a villanyórát, mert figyelmetlen voltam és egy 6 ezres májusi számlát nem fizettem be.

Az utána következőket igen, de az kimaradt.

Az órát zárták le, nem az utcai kábelt vágták le!!!

Ezért én is hajlok a 6-os által felvetett gondolatra.


Ha nem lenne szerződés, akkor csekk sem lenne, mert akkor nem lenne benne a rendszerben!

2021. dec. 9. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/27 anonim ***** válasza:
59%
A felvezető történetben valami hibádzik.
2021. dec. 9. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!