Levágták az áramkábelt, mert elméletileg nincs szerződés. Hogy a francba lehet ez?
Anyósoméknál ma kint volt 2 nem túl kedves vállalkozó, és levágták az áramkábelt a házról. Se felszólítás se előzetes tájékoztatás. Arra hivatkoztak, hogy 2015 óta nincsen szerződésük. Na most amikor be lett kötve az áram anno, akkor aki kiment, azt mondta megcsinálja a papírokat. Ezek szerint nem tette.
Más kérdés, hogy lassan 7 éve rendszeresen csúszás nélkül van fizetve ez a szar, és egy okosnak se tűnt fel, hogy nincsen szerződés?
Se fűtés, se meleg víz, se internet online oktatásra sem tudnak becsatlakozni és nyilván semmilyen eszközt nem tudnak tölteni. A visszajelzés alapján legalább 1 hónap a visszakötés. Addig meg tüzeljenek a házban vagy mi?
Mit lehet ilyenkor tenni?
MEKH tud segíteni ilyenkor?










Csatlakozom az #1-hez.
Szinte kizártnak tartom, hogy szerződés nélkül küldözgettek számlákat. Eleve a vállalatirányítási rendszer miatt lehetetlen, hogy az áramszolgáltató számlázzon, ha nincs benne a rendszerben a fogyasztó. NEm Mancikák meg Juliskák írják írógéppel a számlákat, hanem a computerizált rendszer automatikusan nyomtatja... LEgyen az Oracle, SAP, vagy bármi más alapú rendszer...










ITt van pl. az MVMNEXT:
Áramdíj tartozás esetén kikapcsolási értesítő levelet küldünk, amelyben tájékoztatjuk a hátralék összegéről, illetve az összeg pontos befizetési határidejéről.
A befizetés elmaradása esetén, figyelemmel a villamos energiáról szóló 2007. évi LXXXVI. törvény 47.§. (7.) bekezdésben foglaltakra – fizetési határidő eredménytelen elteltét követően 63 nap elteltével élünk a kikapcsolási jogunkkal az adott fizetőszámhoz kapcsolódó szerződés(ek) szerinti felhasználási hely(ek)en.
Tehát értesítés nélkül NINCS levágás.
Köszönöm az eddigi válaszokat, de a befizetéssel nincs gond. Vannak befizetési bizonylatok nem kell hitetlenkedni. Értesítőt viszont elmondása alapján nem küldtek nekik, ma reggel megjelent a 2 srác és lenyesték a kábelt.
Most telefonon próbálok érdeklődni, valami azonosítót keresünk hogy megnézzék mi van a szerződéssel. Vagy van e akkor egyáltalán.





Minden számlán rajt kell legyen a fogyasztó azonosító. Ha az van, akkor bent vagytok a rendszerben, arra való hivatkozással kell érdeklődni.
A 2 srác nem barna bőrű volt esetleg?
A rézkábelt jó áron veszik át a színesfém-telepeken.










Valami jegyző könyvet nem kellett volna erről csinálni.
Erről az oldalról kicsit fura ez.
Mi van ha tévedett a szolgáltató,mert ilyen is volt már .
Ha nem csináltak szerződést,honnan tudták ki lakik a házban.
A bekötéskor kérik a tulajdoni lapot is.
Nálunk volt bekötés,erősebbet kértünk,és tulajdoni lapot is kértek.
Bármennyire is számitógépes a rendszer,a gépeket is emberek kezelik.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!