Kb. 1 éve szerelte fel az egyik kondenz-gázkazános cég szerelője a kazánomat, ami garanciális. Fog-e jönni a szerelő az éves revizióra 'magától' - vagy kell, hogy én hívjam?
Figyelt kérdés
2021. dec. 1. 19:55
1/10 anonim válasza:
Hiba esetén ingyenes a javítás, ezt jelenti a garancia. Olvasd el a garancialevelet!
2/10 anonim válasza:
Elvileg jön mert nem ellensége a pénzének.
Természetesen fel is hívhatod.
3/10 anonim válasza:
Hívás nélkül garancia időben sem fog jönni.
4/10 anonim válasza:
Neked kell hívnod őket. És fizetned is kell érte.
5/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm!! - Tulképpen rendesen működik a kazán - csak a garancia fennmaradásának a feltétele az éves revizió (és, hátha van is valami karbantartási teendő 1 éves használat után)...az iszapleválasztót én kitisztítottam (úgy értem, hogy kinyomattam rajta a vizet ellentétes irányban /a mágnest lehúztam róla addig/....szinte nem is jött ki semmi kosz...szinte semmi)
2021. dec. 1. 20:19
6/10 anonim válasza:
Javagyúgy! Neked kell hívni akkor.
7/10 anonim válasza:
A te érdeked is az éves karbantartás, hidd el.
8/10 anonim válasza:
A karbantartás nem ingyenes,csak a hiba elháritása,ha van ilyen.
Még a kiszállási költséget is megfizeteed.
Ezek magán vállalkozók,és mindennek ára van.Ebből élnek.
9/10 mindentudó99 válasza:
Nem jön csak ha ha szólsz neki
10/10 A kérdező kommentje:
Köszi!!
2021. dec. 2. 15:15
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!