Rámsóztak egy rozsdás (fehérre lekent), penészes, törött mosógépet (szállítási hibásként vettem, nem használtként), és most nem válaszol a cég - mit tudok tenni?
Egyszóval, amit leszállítottak, nem egy bemutató termi/szállítási hibás darab, hanem egy úgy-ahogy rendbehozott használt mosógép. A cég tulajdonosa/vezetője nem reagál semmit, a boltban dolgozó úriember nem tudja felhívni, amikor bemegyek, mert valahogy mindig pont akkor elfoglalt és nem hívható.
Viszont kellene mosógép. Mik a lehetőségeim? Mehetek békéltető testülethez, és még tudok valamit tenni? A reklám alapján új gépet vettem (a reklám megtévesztő), a boltban azt mondták, bemutató termi darab (nem tudom bebizonyítani, hogy másikat hoztak, de ez biztosan nem bemutató termi darab)... de sürgősen kellene mosógép addig is, amíg ez elrendeződik.
Mik a lehetőségeim? A mindent lefotózok, feltöltök online, hogy legyen bizonyíték az időpontra, használatba vehetem? Nem igazán reális opció, hogy ne mossak, illetve hónapokon át vigyem a cuccaimat mosodába; másikat meg nem akarok venni, mert helyem sincs, szükségem sincs két mosógépre.
Köszönöm
Elkéred a vásárlók könyvét. Beleírsz. Arra kötelesek válaszolni.
A békéltető testület mellett mondhatod azt is, hogy a fogyasztóvédelmi hatósághoz fogsz fordulni, hogy x ideig nem oldják meg az ügyedet.
Mennyi ideje vetted?
Ha webshopból, akkor 14 napon belül vissza kell venniük és a pénzt visszaadni. Utána normális helyen vegyél egy normális gépet!
Én a helyedben nem vergődnék ezzel a géppel és ezzel a céggel, de ha te mégis, akkor dátumos fotók és fogyasztóvédelem.
Ehhez persze nem ártana előtte egy tértivevényes levél (nem telefonálgatás!) amiben leírod a gondjaid és felszólítod őket az ügy tisztességes rendezésére. Erre kötelesek 30 napon belül válaszolni, ha nem teszik, akkor Fogyasztóvédelem.
4-es vagyok és közben gondolkoztam rajta.
Ha szállítási sérültként vetted, akkor a sérüléseket sajnos nem reklamálhatod meg.
Hogy használt, azt miért gondolod?
A sérülteket elvileg kipróbálják, hogy az ütéstől, eséstől keletkezett e benne valami szerkezeti hiba.
A lényeg, hogyha megbántad és elment tőle a bizalmad, akkor ha webshopból vetted, akkor indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól 14 napon belül, így vissza kell venniük és a pénzt visszaadni.
Ha viszont hibátlanul működik, akkor gondold át, hogy megéri e neked a cécó!
Tisztelet a kivételnek!
Ilyenek az aljas kereskedő/"ember", mármint az a gazember, akit nem lehet felhívni!
Fogyasztóvédelmi Felügyelet!
... és nem emailben hanem, kézzel írott levélben ajánlva, feladni/melléklet: fotók.
"sürgősen kellene mosógép addig is, amíg ez elrendeződik."
Sajnos ez a része nem fog rendeződni.
Telefonálj, hogy nem azt hozták, amit rendeltél!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!