Mit csinálnátok, ha a szakember nem jelenne meg a megbeszélt időpontra?
Hát, nem tudom megéri-e rá várni, én nem tenném. Ha négyszer hívtad két hónap alatt, és nem jött, akkor nem hiszem, hogy a közeljövőben fog. Én egyszerre ketőtt keresnék fel egy hét időpontnyi különbséggel, hogy ha az egyik nem jön, a másik jöhessen, illetve ha jön, le tudjam mondani a másikat korrekt időtartamon belül (nyugi, akad nekik munka bőven, úgyhogy tudnak mit kezdeni a lemondott időpont idejével :) )
Ne idegeskedj, keress mást, még egyszer hívd fel ezt, ha nem jön, puszi, és tessék írni egy korrekt értékelést róla az igazsággal.
Nem szeretnek javítani, mert a kuncsaft nem ismeri el a tevékenység idő- és munkaigényét. Minden villanyszerelő sz*r munkát végez, emiatt a javítás az elősdök ostobaságainak értelmezéséből áll. Ugyanennyi erőfeszítéssel új létesítésre el tud kérni 20 X összeget, míg a javításnál, bővítésnél meg az erre azt mondaná az ügyfél: de hát ez csak egy kapcsoló volt... És ezzel lesüllyedt az ostobaság felsőfokú szintjére. Munka meg van elég. Hogy miért nem mondja, azt, hogy nem megyek? Mert iparos nem utasít vissza munkát. Egyszer járjon úgy, hogy hisz a megrendelőnek, hogy mikor kell mennie, és abban a hónapban éhezik a család, mert a megrendelő sem tartja a szavát. Persze, neki is mindig van érve, hogy nem jött a kőműves, nem szárdat a malter, satöbbi. Így hát a villanyszerelő elvállal mindent, abban a reményben, hogy csak elrendeződik időben.
Ezek emberi tulajdonságok, kötbérezni kéne, akkor jobb lenne a helyzet. Sok savanyú megrendelői pofát is lehetne látni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!