Érdemes lenne ez miatt panaszt tenni a Laica gyártójánál?
Nem ismerem a terméket, de ha egy szűrőkancsó nem szűr, akkor meg kell reklamálni a forgalmazónál!
Nem tudom mennyiért vettétek, de úgy tudom, hogy 5eFt alatti terméknél a blokk a garancia, bárhol veszed.
#2
Ha mindenki csak legyint a hibára, akkor továbbforgalmazzák a szart.
Próbáld meg, veszítenivalód nincs!
Jobb esetben kártalanítanak, vagy küldenek egy jobb minőséget, vagy plusz szűrőket.
Rosszabb esetben nem történik semmi, de válaszolniuk mindenképpen kell.
Tudni kellene a kancsò szűrőjének paraméterét, és a vizedben lévő barna trutyit, hogy mi is.
Valamint a szűrôt is cserélgetni kell, mert ezek gyorsan telítődnek. És ha jól emlékszem, nemsokat bírnak.
Reklamálni lehet, de alátámasztani ezekkel kell.
A szűrőben egy szemcsés anyag van, ami akkor is fel kell fognia a fekete szemcséket, ha az oldott dolgokra telítődött a szűrő. Csak úgy tudom elképzeli, hogy szemcse átmenjen, hogy rosszul lett összerakva, az meg nem gyártói hiba.
Sok éve használok ilyen kancsót, van tapasztalatom.
Fekete szemcsék általában rozsda a régi vízcsövekből, vagy esetleg az elhasznódott bojlerből amin már lejött a zománcozás. Az ilyen vízszürőknél többet ér venni egy 10 colos vízszűrőt, mosható betéttel. Nekem is ilyen van a vízóra után, és azóta nincs tele szeméttel a csap szűrője sem.
Amit vettél te is szűrőt kérdező az nem a fizikai szennyeződés kiszűrésére szolgál inkább kémiaira.
2:
Ezt úgy hívják: minőségi kifogás.
Minőségi kifogásról jegyzőkönyvet kell felvegyen az üzlet és a kifogást ott helyben írásban megválaszolni, az elutasítást megindokolni.
Ezzel a papírral tudsz tovább menni bárhova, leginkább a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz.
Ha nem vesz fel jegyzőkönyvet, akkor a vevői panaszkönyvet kérd - elvileg kint kell legyen, nem is kérni kell -, és abba írd bele, és akkor meglesz a megfelelő papírod.
Miért nem vettél egy igazi vízszűrőt?
Miért várod el, hogy egy filléres kancsó megoldja az elhanyagolt bojleretek és a szintén elhanyagolt hálózatotok problémáját?!
Persze csodát várni és reklamálni egyszerűbb mint felújítani.
Vegyél egy ilyet:
"Vettem kb 1 hónapja egy Laica vízszűrő kancsót"
Itt azt mondja a fogyasztó védelem, hogy HAVONTA kell cserélni benne a szűrőbetétet.
Mivel 1 hónapja használod, ez már aktuális lett volna.
Vagyis nem a leírásnak megfelelően használod, így felesleges reklamálnod.
Ráadásul az első vizet is tilos meginni.
Gondolom, hogy ezt is most hallottad először.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!