Hogyan tudom meg, melyik aksi zárlatos?
Multiméterrel nem tudod kiszűrni.
Terhelő villa kell hozzá.
Az aksikat külön kell választani és nem közvetlen a teljes feltöltés után kell mérni,ha csak multimétered van,hanem mondjuk két nap után.Ekkor már kibukik,hogy melyik ejtette jelentősen a feszültséget a többihez képest.
Ez pntosabb,de több időt igényel.A kapacitásukat is kilehet mérni hozzávetőlegesen egy multival is.
Feltöltöd maxra az aksikat a kerékpárban,hogy mind egységes töltést kapjon.Mikor ez megvan,akkor mégy egy rövid kört a kerékpárral,hogy az aksikban a közvetlen töltés után visszamaradó felületi áramot kivegyed.Ezután kiveszed őket és külön választod egymástól.Vársz negyed órát,hogy helyre álljon bennük a valós feszültség. Rákötsz mindre külön,külön 1-1db pl: azonos 12 V/21 W-os izzókat 2-3 órára,ha 12Ah aksikról van szó.Lekötöd őket , vársz megint negyed órát és megméred a bennük lévő feszültséget egyenként és már ki is bukott,hogy melyik a sorban a leggyengébb és a legerősebb.
Ezeket csak a saját,vagy multifunkciós,akumlátor felismerő töltővel lehet tölteni.Ha az autó akumlátor töltőd ilyen,akkor igen,töltheted vele.Semmiképp nem ajánlatos a hagyományos töltő,mert még a maradék jókat is tönkre teszi.
Na most,ha tönkre ment egy belőlük,akkor a jó isten tudja csak,hogy a másik három mikor fog kipurcanni.Lehet,hogy sorban ,rövid időn belül mind.Nem biztos,hogy megéri ezzel foglalkozni,de ha kísérletező kedvű vagy,akkor csináld.
Tökéletesen leírták, de nem kell ezt ennyire túlbonyolítani.
Feltöltés után mindegyikre rákötsz egy-egy azonos égőt.
Egy idő után pontosan fogod látni az égők fényerején, hogy melyik aksi a gyengébb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!