Miből tudhatom, hogy a láncfűrészem hengere, dugattyúja, gyűrűje kopott?
Figyelt kérdés
2016. szept. 9. 22:29
1/10 anonim válasza:
Ha tudsz valakitől kérhetsz kölcsön kompresszió mérő órát, esetleg házi megoldás:felemeled a fűrészt, és megpróbálod a berántónál fogva megtartani, természetesen a fűrész súlyától függően, meg kell tudnia tartani a kompressziónak, vagy nagyon lassan araszolni lefele (javaslom, ha van lehetőséged egy teljesen újal próbáld ki, hogy tudd mi a kiindulás...) Konkrétan a kopottságot nézheted, ha tudsz egy endoszkóp kamerát amivel a gyertya helyén benézhetsz. Ebay-en párezer ft. És sokminden másra is használhatod. Én amúgy a megtartás+kamera kombinációval nézem.
2/10 A kérdező kommentje:
Jó ötletet adtál, köszi!
Esetleg a gép motorhangjából nem lehet a kopottságra következtetni? Vagy csak abból, hogy gyengébb?
2016. szept. 10. 14:44
3/10 William T. Riker válasza:
Abból is nehezebben indul, túl könnyen lehet a berántó zsinórt húzni.
4/10 dirtboy válasza:
kipufogót ha le veszed bele tudsz nézni
5/10 anonim válasza:
Egyszerűen megoldható.Nézd meg mennyi idő még a berántóval saját súlyán,meghúzott gyertyával lemegy.Utána állítsd felső holtpontra, tegyél 2 cl. motor olajat bele a gyertyanyíláson keresztül.Várj még az olaj körkörösen eloszlik a dugótetőn.Meghúzott gyertyával óvatosan forgasd át a motort és engedd le saját súlyánál fogva.Ha ekkor változik, jelentősen lassabban ereszkedik le,akkor kopott a motor,ha igen kicsi különbség akkor még nem.Ilyen egyszerű kompressziómérő nélkül is.
6/10 anonim válasza:
Nem érdemes vele foglalkozni, mert ezeknek a hengere nicasil, a gyűrű pedig króm ami simán kibír egy hengert.
Ezeken gyors ütemben kopik szét a henger az életük vége felé és úgy hogy előtte szinte semmi előjele nincs. Tehát nem olyan mint egy simson hogy szép lassan fogy benne a kompresszió.
7/10 A kérdező kommentje:
Azért a nicasillal vitatkoznék, az csak a drágább ipari gépekben van jelen.
2019. szept. 14. 10:36
8/10 anonim válasza:
Simán használat során úgy jelentkezik a probléma ,hogy már a megszokott alapjáraton leáll magasabb alapjárattal üzemel csak és érezhetően gyengécske a masina.Persze gyakorlottabb fűrészes a berántón megérzi de nem minden típusnál.Pl nekem van egy kis McCULLOCH gépem ami húzásra nem érezhető nagy kompresszió viszont megmérve 11 és egy pici ami nagyon jó.Husqvarna 350 gépem deco szelep kihagyásával nagyon kemény, de megmérve 10 alatt van.Kopott motornál eltűnik az a szép pattogós hang is inkább zúg búg.
9/10 A kérdező kommentje:
Az utolsó válasz nagyon szakszerű és hozzáértő emberre vall!
Köszönöm!
2019. okt. 30. 15:44
10/10 anonim válasza:
Meleg motornál hirtelen nincs erő, egyszerűen és kompressziót sem nagyon érezni a berántón.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!