Szerintetek milyikkel járnák jobban a 2 hengeres ikarus kompresszorral, vagy a 2 hengeres kamazéval?
Ha egy komplett kompresszort akarsz belőle barkácsolni, akkor egyértelműen az Ikarus lenne a jobb.
Az Ikarus-nak zárt a karterháza, gyárilag is ékszíjjal volt hajtva és léghűtésű.
A Kamaz karterháza oldalról nyitott (így volt megoldva az olajozás), ezt be kéne foltozni, amit korrekten megcsinálni azért nem kis munka. Aztán gyárilag fogaskerékkel volt hajtva, azt ki kéne váltani egy ékszíjtárcsára, amit egyedileg kéne gyártatni. (Persze van más megoldás is, de még ez a legolcsóbb.) Ráadásul vízhűtéses, ami tovább bonyolítja az egész szerkezetet.
Ha meg rendesen teherautóba akarod használni, akkor vedd meg a gyárit bele, nem éri meg tákolni.
Az Ikarus 308köbentis. A névleges fordulata 2200/min. A pontos neve egyébként Csonka TK-200.
A Kamazról nem tudok sokat, de kétféle kompresszorral is szerelték, azok között is van eltérés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!