Teljesen új láncfűrész nem indul, mi lehet a gond?





valami elállítódott, vagy a keverék olajdús. Olyan nincs, hogy öt rántás után ne induljon, akármennyir új.
Gyertyát nézd meg, ha van, akkor a hengerszellőztetés után tegyél be egy újat..ha pontos az 1:50-es keverék, a légszűtő teljesen nyitott, akkor annak a ha röfögve is, de indulni kell. A szivató rendben? Nincs beragadt bowden, nem csöpög a benya sehol?
Szerintem a gyertya és a szép szikra az alap.





Nem tudom, az mit jelent.
Kiürítettem a tankot, amennyire tudtam, kevertem 1:50est, beletöltöttem, hidegindítóra továbbra se csinál semmit (azaz bem indul el és áll le, ahogy kellene neki), meleg indítással elindult. A láncfék rajta volt, hiába nyomtam meg rögtön a gázkart egy picit, hogy az I alapjáratra ugorjon, leállt. A láncféket leszedve róla melegindítással azonnal pörög a lánc, de úgy már gyorsan át tudom rakni alapjáratra, és használható. Az elején fehéren füstölt és köhögős volt az alapjárat, így egy óra használat után már nem olyan kehes. Biztos a sok olaj volt a ludas, örülök, hogy nem azonnal a szervizben kellett kezdenem vele.





Én a Husqvárnával ugyan igy voltam.Én is szervizbe vittem azonnal nagy idegességemben .Itt bent a használati utasitásban a karbulátor nincs pontosan beszabályozva .Teljesen újra kellett az egészet kezdeni.
Kicsit már modernizálták a karbulátort kicsit olyan automatára.
Nem szabad túl szivatni a szívató gombbal .Aztán szívatóra kapcsolni,amin elindul automatára tenni a kapcsolót.Aztán hagyni had pörögjön,melegedjen.
kb 2 perc után kell a gázkart meghúzni.Utána már minden rántásra indult is .





szóval stihl olaj kell, ezen nem szabad spórolni. 1:50-essel semnszabad variálni. A legfontosabb, hogy egyenletesen, üveghangon kell üzemeltetni, akkor eléri az üzemi hőmérsékletet. Ez is le van írva.
Sajnos sok olyan ember használ ilyen gépet, aki nem érti, mit miért írtak elő.





Ha több rántásra nem indúl,ki gyertyát,és megrángatni.
Aztán szívató nélkül próbálkozni.
Ez is egy hasznos videó a témában:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!