Miért csinálja ezt a láncfűrészem?
Van egy Al-Ko, régebbi típusú (vezérlőelektronika-mentes) láncfűrészem, ehhez szeretnék segítséget kérni.
A hibája a következő:
- Csak akkor indul be, ha húzom indítás közben a gázt
- Ha a szívatót kihúzom, nem indul, vagy ha indítás után ráhúzom, leáll
- Nincs alapjárat, ha húzom a gázt, lehet vele vágni, de amint elengedem a gázkart, leáll. A gázkar érintésével amúgy tudok annyi leheletnyi gázt adni neki, mintha az csak az alapjárati fordulatszám lenne.
Amióta hozzám került, 100-as benzinnel használom. A benzincső és a pumpa újak.
Hol keressem a hibát? Inkább a benzin, vagy a levegő lehet neki kevés / sok? Falsot szív?
Köszönöm!
Igen, a kipufogó is olajos, illetve a gép alatt is mindig tócsa van használat után. Eddig azt hittem, hogy a tank lyukas, nem tulajdonítottam ennek jelentőséget.
Egyszerűbb rendelni egy komplett új karburátort, vagy felújító készletet kíni karbihoz Aliexpressről? Nekem ráér a javítása, a magyar boltokban nem éri meg megvenni az alkatrészt a gép értékéhez képest.
Ma teljesen szétszedtem a gépet, annyira, hogy a blokk is a kezemben volt.
Ami hibákat elhárítottam:
1. A láncolajadagoló csöve el volt érve, így a gép belsejébe köpködte az olajat.
2. A tankba visszamenő benzincső a tank mellé volt dugva, nem a tankba, így a visszafolyó cső is a gép belsejébe köpködte a benzint.
Szóval érthető, miért volt a gép alatt olaj + benzin tócsa.
Az alapjáratot beállítottam az első, nagy csavarral, szépen ketyeg. Szívatóra továbbra is leáll a gép, de már csak akkor, ha félnél tovább húzom ki. Eddig félig kihúzásra is megállt. A karbiba végül nem nyúltam vele, de megrendeltem a felújító készletet Aliról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!