Miért érzem hogy minden értelmét veszitette?
Nagyon bűnös ember vagyok.Az Úr lehet hogy megbocsájt nekem de én magamnak nem.Vallásos embernek tartom magam de minnél jobban megismerem a vallásom annál jobban szenvedek csalódok abban amit eddig hittem
és úgy érzem értelmét vesziteti minden ami eddig számitott.Azt látom hogy az emberek nem akarnak mást csak elrejtőzni önmaguk elől és nem akarnak kiválni a tömegből nehogy kövekkel dobálják őket.Ez miatt annyira egyedül maradtam és vonzódom azokhoz az emberekhez akik hivatásukká vált a vallás.Szeretnék összecsomagolni és azok az emberek között élni akik megadják azt az érzést nekem hogy vagyok egyedül és nem tartozom a világi bűnösök közé.Hiszek a szerelemben de az az én életemre nem érvényes ezért már régen lemondtam a családról az szexualitásról .Nagyon vágyom el ebből a világból de félek is .
Heló!
Nem tudom melyik valláshoz tartoztál,de feltételezem,még nem születtél újjá.Hidd el,létezik igazi bibliai kereszténység.Jó hírem van!Jézus nem az igazakért jött,hanem a bűnösökért!
Máté 9:9 És mikor Jézus onnét tovább méne, láta egy embert ülni a vámszedő helyen, akinek Máté volt a neve, és monda neki: Kövess engem! És az felkelvén, követé őt.
Máté 9:10 És lőn, amikor ő letelepedék a házban, íme sok vámszedő és bűnös jött oda és letelepedtek Jézussal és az ő tanítványaival az asztalhoz.
Máté 9:11 És látva ezt a farizeusok, mondának az ő tanítványainak: Miért eszik ez a ti Mesteretek a vámszedőkkel és bűnösökkel együtt?
Máté 9:12 Jézus pedig ezt hallván, monda nekik: Nem az egészségeseknek van szüksége orvosra, hanem a betegeknek.
Máté 9:13 Elmenvén pedig tanuljátok meg, mi az: Irgalmasságot akarok és nem áldozatot. Mert nem az igazakat hívogatni jöttem, hanem a bűnösöket a megtérésre.
Igazából akkor kerülsz a legközelebb Istenhez,amikor rájössz,szükséged van valamire,amit csak Ő adhat.Menj hozzá Jézus Krisztus nevében,mondd el neki ezeket,ugyanilyen őszintén,mert:
Zsolt 34:19 {KJV 34:18} Közel van az Úr a megtört szívekhez, és megsegíti a sebhedt lelkeket.
Jak 4:8 Közeledjetek az Istenhez, és közeledni fog hozzátok.
Valld meg Jézust Uradnak,Megváltódnak,Gyógyítódnak mert Isten most akar üdvösséget adni neked!
Aztán keress egy teljes evangéliumi,pünkösdi,vagy más felekezetet,ott megmondják neked mit tegyél!
Önmagadtól,nem menekülhetsz el,csak Jézus Krisztus nevét segítségül hívva találhatsz békességet!
Zak 13:9 És beviszem a harmadrészt a tűzbe, és megtisztítom őket, amint tisztítják az ezüstöt és megpróbálom őket, amint próbálják az aranyat; ő segítségül hívja az én nevemet és én felelni fogok neki; ezt mondom: Népem ő! Ő pedig ezt mondja: Az Úr az én Istenem!
Róm 10:13 Mert minden, aki segítségül hívja az Úr nevét, megtartatik.
Talán itt lelsz néhány válaszra: [link]
A lelkiismeret közvetlen benső gyakorlati ítélet véghezviendő vagy véghezvitt cselekedetek erkölcsi jóságáról vagy rosszaságáról. A lelkiismeret ténye, fennállása az emberiség általános tapasztalata, mely parancsol, tilt, sőt a cselekedet után korhol vagy megnyugtat.
A lelkiismeret lényege az érzék, mely spontán módon tesz különbséget jó és rossz között. Velünk született adottságról van szó, melyet nem kívülről nevelnek belénk, azonban a külső hatások jelentősen módosíthatják (tökéletesíthetik és teljesen le is ronthatják): „Isten az emberi természetbe, illetőleg az ember érzelmi és akarati világába sajátos működésüket szolgáló hajlamokat oltott bele” (Evetovics Kúnó: Kat. Erk. I. V.1). Az embernek így természettől adott készsége a legelemibb erkölcsi alapok ismerete. Az eredeti bűn miatt azonban ez a készség is megsérült, sőt minden egyes bűn tovább rombolja e belső készüléket.
Mivel az erkölcs objektív valóság, a lelkiismeretnek is pontosan az isteni normákhoz kell igazodnia. Ez azonban kultúrától, ismerettől és egyéni érzékenységtől is függő lehet. Ezért a lelkiismeret lehet igaz (vera) és téves (erronea). Ez attól függ, hogy milyenek azok a morális alapelvek és törvények, amelyek szerint ítél. Ha az alapelvek jók, akkor a lelkiismeret helyes (recta). Ha döntés alapjául szolgáló belső törvények rosszak, akkor két eset lehetséges:
1. Hamis (falsa): amikor a tévedés legyőzhetetlen (error invincibilis), akkor a lelkiismeret helyes, de téves (recta sed erronea). Ilyenek a kulturális beidegződések, amikor pl. egy szamuráj erkölcsi okból rituális öngyilkosságot hajt végre. Objektíve a legsúlyosabb bűnt követi el, szubjektíve tiszta lelkiismerettel, belső vágy nélkül, kötelességszerűen. Az ilyen tévedés nem bűnös, hiszen az erkölcs parancsát mindig követni kell, akkor is, ha a leküzdhetetlen tévely miatt tárgyilagosan nézve bűnös dologra buzdít.
2. Bűnösen téves (erronea morosa): amikor a tévedés legyőzhető (ignorantia affectata). Ilyen, amikor egy katolikus nem tudja a vallási alapigazságokat. Tisztában van vele, hogy tudnia kellene, azt is tudja, hogy hol járhatna utána, de nem teszi. Mivel itt a mégoly tudatlanul elkövetett bűnök esetében a tudatlanság nem jelent mentséget, ezt a magatartást bűnös tudatlanságnak nevezzük.
Az ezek feletti általános lelkiismereti problémák:
1. Laza (lax): A megismert erkölcsi törvények semmibe vevése, vagy túlontúl nagyvonalú kezelése, a rajtuk való könnyed átlépés. A lax ember erkölcsi tekintetben gyermeki szinten marad. A kellemes vagy hasznos motivációja elnyomja benne a jó és rossz értéktudatát. (Egy társasági bakit súlyosabbnak ítél, míg egy komoly bűnt semmibe vesz: „Ez több mint bűn: hiba!”) Okai: vakmerő bizakodás Isten irgalmasságában (nevelésben az isteni büntetés és szigor elhallgatása), tudatlanság, perverzió és gyakran cinizmus, mely megalkuszik a bűnös szenvedéllyel. Így jön létre a kiégett embertípus. Gyógyulása aligha következik be megrendítő élmény nélkül.
2. Aggályos (scrupulosa): Az aggályosság helytelen ítéletalkotás, mely mögött képzelt, minden alapot nélkülöző félelem húzódik meg. Ez megrontja az egészséget, és a legmeggondolatlanabb cselekedetekre vezethet. Olykor az őrültségig fokozódhat vagy búskomorságba csaphat át. Előfordul, hogy az aggályoskodás a legnagyobb laxizmusba, bűnözésbe csap át, hiszen az ördög erkölcstana kétlépcsős: előbb túl szigorú („Minden élvezet bűn!”), majd a visszájára fordítja („Minden bűn élvezet!”). Az aggályosság okai: gyengült idegrendszer, erős behatások (pl. a vallási életben a büntető Isten túlhangsúlya), akaratgyengeség, megrögzött félelemérzet és igen gyakran megfelelő ismeretek hiánya. Tünetei: 1. oly körülmények latolgatása, melyek egyáltalán nem tartoznak a dolog lényegéhez. 2. a gyóntató ítéletében való meg nem nyugvás (általában egyik paptól a másikig fut, de egyik ítéletében sem nyugszik meg). 3. gyónásait nem tartja jónak, ezért újra és újra életgyónást akar végezni. 4. minden gondja aggályának tárgyára irányul.
3. Zavart (perplexa) vagy bizonytalan (incerta): Zavart az a lelkiismeret, mely a tévedés lehetőségének aggodalmával ítél. Ez a kétely (dubium) tudatos, ezért könnyebben szembe lehet vele szálni, mint az előző két esettel. Alapvető szabály, hogy hacsak nem feltétlenül szükséges, nem szabad cselekedni, amíg a kétely fennáll. Ha mégis muszáj döntést hozni a biztos (certa) ismeret megszerzése előtt, akkor azt kell tenni, amit a lelkiismeret biztosabbnak ítél. Ez vallási kérdésekben, tehát az üdvösséget közvetlenül érintő döntésekben különösen is igaz.
Ha budapesti vagy, javaslom járj el a hagyományos misékre, ott igazán fel fogsz töltődni lelkileg, mert az összehasonlíthatatlan élmény. Nekem teljesen kiszakít mindig a hétköznapi bajoktól, olyan mintha a mennyben lennék.
Minden vasárnap déli 12:00 órakor kezdődnek a misék a budapesti Belvárosi templomban, amely a Március 15. téren van.
Nagyon szerencsés vagy! Van aki egész életében csak a pénzt hajkurássza vagy a dicsőséget meg a nőket vagy férjkeresési lázban ég vagy alkesz lesz.
A jó hír h ebben a világban semmi sem tart örökké!
Vagyis a szomorúságod sem.Persze ugyanúgy a földi boldogságok sem (pénz,kapcsolatok stb).Csak ami lelki,Isteni.Az tart örökké.
Ne a rossz kedvedre koncentrálj,hanem imádkozz sokat a helyes útért ami Őhozzá vezet.És ne add fel ezt soha még ha gyakran nem is sikerül,fáradt vagy szomorú vagy,akkor sem! Millió ölelés....
Azért vagy szomorú, mert nem ismerted meg az Istent.
Zarándokolj el Mekkába, Isten első házához. Oda ahol Ádám földet ért, ahol Ábrahám, és Izmael felépítette Isten első házát! Ott megtalálod a boldogságod, ami kitart a halálig!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!