Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » Miért van az, hogy az emberek...

Miért van az, hogy az emberek nem szeretik a telemarketingeseket, telefonos megkereséseket, és már az első percben bunkók, teljesen elutasítóak?

Figyelt kérdés
Miért nem lehet megérteni, hogy ez másnak munka, mert nem talál jobbat, vagy diákként csak ez fér bele? Miért kell köszönés nélkül ránkcsapni a telefont? Nem értem, miért ilyen bunkók néhányan.. (sokan vannak, akik meghallgatnak, nem érdekli őket, elköszönünk, velük semmi bajom)
2010. jún. 16. 10:24
1 2 3
 11/30 anonim válasza:
98%
Nekünk járt egy bizonyos újság, már vagy 2 éve lemondtuk. Okés. Azóta is folyamatosan hívogatnak, hogy járassuk újra, miért nem akarjuk stb stb. Van h napi 2szer hívnak. Én tipikusan az az ember vok aki végighallgatja, válaszolgat, türelmes és udvarias pontosan azért mert valakinek ez a munkája, de azért már ez egy kicsit sok nekem is. Miért nem tudják feljegyezni ha valaki már 20-szor nem kérte, akkor ne hívjon fel a délelőtti meg délutáni meg 7végi műszak is. Nah ezért bunkók veletek az emberek, mert még a birkatürelmüekkel is annyira nyomulósak vagytok hogy már ők is kiakadnak.
2010. jún. 16. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/30 anonim ***** válasza:
97%
Hozzánk NAPONTA érkezik ilyen hívás! Sajnos legtöbbször már ott tartok, hogy a vezetékes telefont kiköttetem, mert többet hívnak azzal, hogy ilyen szemeteket rám tukmáljanak, mint a család, vagy az ismerősök. Idős nagymamám miatt azonban muszáj megtartanunk... Jelenleg tanulok, itthon... nem is keveset, ami önmagában is feszültséggel jár nálam! Van hogy ha csörög a telefon kora délután inkább fel sem veszem! Ha felveszem általában nekem is birka türelmem van, de van hogy nálam is szakad a cérna, és a második mondata után elmondom, hogy köszönöm nem érdekel, és leteszem! Én elhiszem, hogy valakinek ez a munkája, de nem kívánom senkinek, hogy nap mint nap az otthonában zaklassák hülyébbnél hülyébb ajánlatokkal. Egyik nap magánnyugdíj pénztárat akarnak rám sózni, a következő nap, a világ minden országáról szóló "atlaszt", a harmadik nap mese könyveket, negyedik nap új telefonos tarifacsomagot... SOHA semmit nem vásárolok így én sem! Ha valamire szükségem van először megvitatom a családdal, utána nézek a boltokban, az interneten, ha tudom hogy valakinek van hasonló az ismerősök közül, rákérdezek a véleményére... Szerintem is abszolút fölösleges dolog telefonon hívogatni másokat, csak a naiv amúgy sem túl jól kereső embereket húzzák csőbe vele! Én elfogadom azt, hogy valaki ebből él, és az ellenségeskedésem nem is maga a személy felé irányul, sokkal inkább a cégek felé, akik úgy érzik nincs jobb dolga az embernek, mint nap mint nap válaszolgatni a hülye kérdéseikre!
2010. jún. 16. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/30 anonim ***** válasza:
98%

Igazad van, hogy nem kéne bunkónak lennie, mert ez a munkája, de az a probléma, hogy ilyen munka egyáltalán létezik.

A régi számomon rengeteg telemarketinges keresett. Volt olyan, hogy éppen egy fontos beszélgetés közepén voltam, amikor felhívtak, és a csaj annyi időt sem hagyott, hogy azt mondjam, bocsi, most nem alkalmas. Egyszerűen képtelen voltam félbeszakítani. Ha valaki ilyen munkát végez, legyen tisztában a telefonálás etikettjével. Mert van ám olyan, csak ma már valahogy nem szokás betartani. Elvileg a bemutatkozás után a hívó félnek rögtön meg kéne kérdeznie, hogy nem zavar-e. Nos, ezt a legtöbben nem teszik meg. És abban az esetben, amikor egy számomra ismeretlen személy úgy hív fel, hogy valamit rám akar tukmálni, és még azt sem tudom neki megmondani, hogy nem érek most rá, akkor bizony kinyomom a telefont. Vagy a másik, amikor angol nyelvtanfolyamot reklámoztak. Mondtam neki teljesen illedelmesen, hogy már van nyelvvizsgám. De azért ettől függetlenül elmondta, hogy mibe kerül a tanfolyam, meg hogy azért gondoljam meg. Pedig világosan az értésére adtam, hogy nincs rá szükségem. Aztán olyan is volt, aki egy nap alatt négyszer hívott fel. Tudom, hogy rengeteg embert hív fel egy nap, és nem tudja megjegyezni, hogy kit hívott és kit nem, de ettől még engem azért idegesíthet, hogy teljesen fölöslegesen már negyedszer zavarnak.

Arról már nem is beszélve, hogy vannak, akik olyankor hívnak, amikor nagyon nem illik telefonálni (de persze honnan tudhatnák, hogy mit illik, azt ma már nem szokás tudni), pl. VASÁRNAP délben. Meg hétköznap 8 óra után. Már bocs, de akkor nem túl kedves szavakkal köszöntem meg a nőnek, hogy felébresztette a gyerekemet, akit elég nehezen altattam el. 8 óra után NEM TELEFONÁLUNK SENKINEK, HA NEM ÉLETBEVÁGÓAN FONTOS, csak ha esetleg meg van már beszélve előre, vagy hasonlók.


Ja és még valami. Olyanhoz is volt már szerencsém, ami meg ilyen tipikus csőbe húzás. Kapsz valamit ingyen, de utána már pénzért küldik a többit. Hát majd ha én akarok valamit venni, akkor azt eldöntöm magam. Ha meg valamit küldeni akarnak ingyen, akkor utána én el tudom dönteni, hogy a továbbiakban megrendelem-e, ne küldjék kéretlenül.

2010. jún. 16. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/30 anonim ***** válasza:
98%
Én nem vagyok bunkó, de ha a "köszönöm, nem érdekel"-t nem érti a telemarketinges akkor az tudok lenni. Ez neked munka, akiket felhívsz zaklatásnak élik meg, neked kell alkalmazkodnod ahhoz, hogy az emberek teljesen jogosan bunkók veled ilyenkor. Ha nem tetszik, menjél el mondjuk bolti eladónak, vagy takarítónak.
2010. jún. 16. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/30 anonim ***** válasza:
70%

Nekem is tele van a tököm velük...

Tegnapelőtt, amikor a másnapi szigorlatra tanultam, csörög a telefon. Felveszem, és csak zajt hallok, senki sem szól bele.

Visszaülök tanulni, 10 perc múlva megint csörög, u.az a szám, és akkor alig hallhatóan (mintha 5 méterről beszélt volna bele a telefonba!) egy fószer próbált valami nyaralást rám tukmálni...

2010. jún. 16. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/30 anonim ***** válasza:
92%

Arról nem is beszélve, hogy akik délelőtt hívogatnak, azok nem gondolnak bele, hogy akik akkor otthon vannak, azok vagy:


1. Munkanélküliek/nyugdíjasok, így nem biztos, hogy van pénzük a dologra.


2. Olyan ember, aki éjszaka dolgozott és nappal szeretne pihenni (nem csoda, ha ők azonnal leb.sszák a telefont)


3. Valaki, aki nem tudott munkába menni (beteg kisgyerek, esetleg ő maga betegedett le)


4. Olyan valaki, aki a munkáját/dolgát otthonról is tudja végezni (távmunkások vagy például vizsgaidőszakban az egyetemisták). Ha őket zargatják, az ugyanolyan, mintha mást a munkahelyén piszkálnának a hülyeségeikkel.


Arról nem is szólva, hogy ki az, aki megvesz olyan terméket, amit telefonon kínálgatnak neki??? Normális ember megveszi magától is azt, amire szüksége van, úgy hogy előtte tájékozódik az adott cikkről, ha pedig nincs rá szüksége/pénze, akkor hiába kínálgatják neki telefonon...

2010. jún. 16. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/30 anonim ***** válasza:
36%

AZért abba is gondoljunk bele, hogy a telemarketing csökkenti a munkanélküliséget.


Ha kiraksz egy plakátot, az nem teremt munkahelyet.

Viszont ezzel hosszú távra is van x embernek munkája.


Amúgy meg felveszed, Köszönöm nem, és lerakod.

Ennyi!

2010. jún. 16. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/30 anonim ***** válasza:
86%

ma 13:10:

Olyanokat tudnak átverni, akik kicsit sem tájékozódnak. Pl. a 2f Kft. infó tanfolyamokat ad el telemarketinges módszerekkel, 2-szeres áron, szar oktatókkal. Ismerek olyat aki bevette és elment, utána se olvastak, hogy máshol mennyi ugyanez.


ma 13:23:

A prostitúció és a drogkereskedelem is teremt munkahelyeket. Mégsem örülünk neki.

2010. jún. 16. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/30 anonim ***** válasza:
57%

Én is ugyanezt szoktam kérdezni?:)

Én nem dolgozom telemarketingesnél, de azért általában meghallgatom őket, kivétel, ha tényleg nem alkalmas, mert halaszthatatlan dolgom van.

Ők megkérdezik, hogy érdekel-e, én megmondom, hogy "Köszönöm, nem".

Ezzel ő elintézte a munkáját, én nem haltam bele. Valamiből nekik is élni kell... egy kis türelmet tanulhatna az emberiség:)

2010. jún. 16. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/30 A kérdező kommentje:

Utolsó, nagyon köszönöm :)

Sajnálom, hogy ez az általános vélemény, de egyetimsta lévén csak ez van :( Na mindegy, megpróbálok keresni valami szakmába vágót, mert már nagyonnagyon megvisel a dolog:)

És ezúton is szeretnék bocsánatot kérni minden zavaró "kolléga" nevében :)

Ja, és jótanács, ha regisztráltok valahova, SOHA NE adjatok meg telószámot.. Engem pl azért nem szoktak hívogatni. Mi meg onnan szedjük az ügyfeleket.

2010. jún. 16. 22:01
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!