Vendéglátó helyeken mindig az pénztárosnak/személyzetnek kell előreköszönnie?
Szerintem ha fizetett szolgáltatásról van szó, akkor szolgáltatónak illik köszönteni a vevőt és ezt a vevő el is várhatja. Ez a viselkedés más kultúrájú országokban természetes, és nem is lehet másképp.
Csak nálunk meglepő, ha az eladó előre köszön.
" Amilyen az adjon isten, olyan lesz a fogadj isten. Gondolom ezt a mondást már hallottad."
És ha az adjon isten ígyis-úgyis olyan?? :D
Fürdőben voltam ma, előreköszöntem, és az alkalmazott a munkahelyi gépen a facebook-ozott. Ezzel még nem is lenne semmi baj, de legalább ha sunnyog, akkor ne viselkedjen úgy, mintha én lennék az aljas vendég, aki épp megzavarja. Szóval egy jó pihenést kinyöghetett volna, ha már nem a munkáját végzi :D
7.: Igazad van, nagyon is.
Számomra mindig kellemetlen volt, hogy elvárták az előreköszönést, előre engedést, csak mert fiú voltam.
Pl. amikor suliba voltam bejárós (busszal), egy bunkó parasztnak tartottak!
Miért? Azt mondták tolakodós vagyok. Nos ez annyiból állt, hogy nem engedtem magam elé a helyi lányokat, épp hogy ők akartak elém jönni. Meg ugye miért is tettem volna ezt? Nem voltam velük jóban. 1-2-szer elmegy, de hogy mindennap bohócot csináljak magamból, az már egy kicsit sok!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!