Ha ímélben írsz az ügyfélszolgálatnak, és kielégítő, kedves választ kapsz, akkor meg szoktad köszönni egy válaszmailben, vagy megköszönnéd?
Ha kap egy köszönőlevelet, annak lehet, hogy örül.
De ha úgy kezdődik az ember munkanapja, hogy elolvas negyven olyan e-mailt, amivel nincsen teendője, de azért elvesznek másfél órát az ember munkaidejéből, ami miatt tovább bent kell maradnia, mert a többi e-maillal viszont van bőven teendő... Szóval ez azért már nem akkora boldogság. Tapasztalatból mondom.
Nagy cégeknél, ahol vannak külön ügyintézők, ezért nem szoktam fölöslegesen terhelni őket. Kisebb vállalkozásoknál, ahol az üzlet mellett fontosnak tartom a személyes kapcsolatot is, ott természetesen visszajelzek és megköszönöm. De ők nem is százával kapnak e-maileket naponta.
Mint ügyfélszolgálatos mondom: nincs jelentősége :)
a) Nem köszönöd meg: kevesebb a levél amit ellenőriznem kell.
b) Megköszönöd: jólesik persze, és örülök hogy a levél nem járt munkával, de előtte stresszeltem a látványa miatt, míg meg nem nyitottam.
c) Valójában sokkal jobban szeretem a szitkozódós leveleket, azokat felolvassuk és együtt nevetünk rajta. És ha kevés a munka, lehet rájuk válaszolni, mintha ténylegesen dolgoznánk :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!