Miért alapvetően tahó a magyar a vásárlókkal?
Ha Magyarországon vásárolsz valamit, a legszentebb szabály, hogy "a pénztártól való távozás után reklamáció nincs". Nem azt csomagolták, amit kértél? Törött? Szar? Átvertek? Úgy kell neked, hülye proli, miért nem nyitottad ki a csipádat!
Bementél a boltba? Mi a fenét képzelsz magadról, hogy majd köszönünk, mosolygunk? Anyádat, perkáld le a lóvét és húzzál!
Micsoda, hogy visszahoznád az árut, mert mégse kell? Hogy az anyádba képzeled? Mi az, hogy "refund", beszélj magyarul te köcsög!
Vegyél kosarat, mert itt szabályok vannak! (inb4 "hülye alternatív köcsög")
Panasz? Ne nekem mondja! Én csak itt támasztom a pultot! Tessék elmenni a vezetőséghez. Én nem a céget képviselem, én csak egy szegény, éhbérért dolgoztatott senki vagyok. Nem, sajnos nem tudok segíteni. Nem az én dolgom, én csak a törött szarokat adom ki, amit nem lehet visszahozni. Tessék kutatni, nyomozni, telefonálni. A nagyságos vezetőség az illetékes.
Na, szóval mindez miért is van?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!