Szerintetek ilyenkor mit illik tenni?
Az 1. azt írta, hogy hogyan kellene működnie a dolgoknak, majd hogy a legtöbben mit tennének. Nem azt, hogy mit illik. Mert illeni leszarni illik, nem az ő hibája, hogy nem működik a terminál, legalábbis nem hiszem, hogy szándékosan tette tönkre. A diszpécser szintén csak annyit tud, hogy abban az autóban van terminál, nem azt, hogy működik, vagy hogy milyen a színe. De persze ahogy írtad, abból az jön le, hogy a diszpécser jelezte neki, hogy kártyával fogsz fizetni. Na, most akkor döntsd el, hogy elvesztesz 1-1,5 percet azzal, hogy pénzt veszel ki az automatából, és visszamész a taxihoz, vagy ki tudja mennyit azzal, hogy olyan kocsira vársz, amiben fizethetsz ugyan kártyával, de lehet, hogy a város másik felén van.
A 10 perc pedig nem sok várakozási idő, annyit még a buszra is kell várni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!