Miért ilyen sikeres az emberek butítása?
Azt tapasztalom, hogy durván a fiatalok 70-80%-a már annyira ingerszegény, hogy nincsnek önálló gondolataik sem.
Értem én ezt az ízlésükre például. Egyszerűen nem bírom elképzelni, hogy most ennyi buta ember jött volna a világra, vagy csak ilyen ügyesen lehet manipulálni őket?
Mit gondolsz?
A legtöbb reklámmal miért pont a fiatal felnőtteket/fiatalokat/tiniket célozzák?
Vevők is rá mert könnyen befolyásolhatóak.
Erre még rájön,hogy egész nap a rohadt gépek és tv előtt rohasztjuk az agyunkat és egyben az egész testünket.
Meg a legtöbb fiatal még általában otthon lakik(16-34),és anyu meg apu bevásárol,vagy éppen csak a gyerekekre bízzák,hogy miket kell vásárolni a hétvégi ebédhez.
Meglátnák a boltpolcán valami agyon reklámozott cukros förtelmet, és már viszi is mint a cukrot.
És akkor nem is csoda,hogy egyessek nem képesek saját magukat fel/eltartani,csekkeket befizetni ,papírügyekkel szarakodnak.
Ezért kell taknyos korban mindenféle hobbifoglakozásra,délutáni foglalkozásra beíratni,hogy legyen valamilyen területen épkézláb gondolatuk,amit később saját unalmuk elűzésére fejleszteni tudnak.
És,persze ha leérettségiztek addigra legyen valami ami iparág/szakma ami érdekli őket,nem pedig amit anyu rájuk majmolt.
So-so.
AZok az emberek, akik fogékonyak ezekre a dolgokra, azokat könnyű befolyásolni. Mert hagyják magukat. Én is megtehetném hogy TahóVilágot meg a többi szemetet nézem, de nem köt le, nem érdekel, és tudom, hogy csak arról szól, hogy néhány elmebeteg ordibál egymással, mindezt luxuskörülmények közt. Viszont sokaknak ez szórakozás, és a fiatalok azt látják, hogy ez helyes, ez jó, ezt kell követni. Lady Gaga, meg a többi agymosó is teszi a dolgát rendesen.
Kérlek szépen ez is életvitel függő,mert ha mondjuk valaki csoprtosan jár el szinte mindenhova,akkor a haverok veszem azt vesznek egy finom sörcit....na én is megkostólom.
Szóval még a saját ismerősök is befolyásolnak minket.
Aki pl : introvertált,tehát egy kicsit elvont és csak a saját dolgával foglalkozik,az csak azt veszi meg amire neki szüksége van.
Vagy pl aki a jövőbeni terveinek az elérésén törekedik és félre szeretni tenni mondjuk egy kocsira, gondolom jobban megfogja válogatni,hogy mit vegyen meg és mit nem.
De ha már itt tartunk, akkor már ő is befolyásolva van ,mivel látott egy gyönyörűséges kocsit valami reklámban és megtetszett neki.
Szóval ah mondani szoktak: Mindig máshogy érvényesülnek az együtthatók.
Minden hatással van mindenre.
Első voltam:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!