Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » Etika&etikett! Mivel sújtható...

Etika&etikett! Mivel sújtható a törvénytelen telefonspammer?

Figyelt kérdés

Kint van a nyilvános bejegyzés előtt a "§" jel. A T-com weblapja is ezt írja: "§" jel esetén az előfizető kérésére az előfizetői adatok tudományos, közvélemény- vagy piackutatás, valamint direkt marketing célokra nem használhatók fel.

Ennek ellenére egy csomó direkt és telemarketinges kötschög zaklat bennünket. Legszívesebben feljelenteném őket. Jogilag mit lehet tenni ellenük?



2012. jún. 11. 10:13
 1/8 anonim ***** válasza:
Semmit.
2012. jún. 11. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Semmit. De nem tudom miért zavar ez? Engem is hívnak ,elköszönök ,mondom hogy ne hívjanak többet és lerakom.Nem nehéz.Ezeknek a csóriknak ez a munkájuk (örülnek ,hogy van nekik),eléjük dobnak egy rakás számot hívják fel őket,de semmilyen paragrafus jelet nem látnak előtte.
2012. jún. 14. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
És ha látnák, se tudják, mit jelent.
2012. jún. 14. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Jó! Engem viszont nagyon zavar, hogy KÉRETLENÜL zaklatnak és időmet, energiámat lefoglalják. Ráadásul a paragrafust azért találták ki. Amúgy meg már gondolkodom a titkosításon pont ezért.
2012. jún. 15. 11:11
 5/8 anonim ***** válasza:
Tipikusan az az ügyfél vagy, akinek elsősorban saját magával van problémája és az egész világra kivetíti. Ha épp nem a telesales operátorral, akkor a zöldségessel vagy a pénztárossal keménykedsz. Ha már semmiképp nem bírsz meglenni reklamáció nélkül, akkor jelezd a Telekomnál, hogy te nem kérsz marketinghívásokat, se egyéb megkereséseket, de teljesen fölösleges, mert még egyszer mondom, hogy te tipikusan az az embertípus vagy, aki mindenkivel b*szakodik. Felhív egy marketinges és? Közlöd vele, hogy nem kéred és többet ne keressen. Nem fog, mert ezt rögzítenie kell. Kb fél perc... Én is végeztem ilyen munkát, amikor azt mondta az ügyfél, hogy ne keressem többet, tudomásul vettem és nem erőszakoskodtam. És ezt neked is elmondom, hogy a zaklatás az, amikor éjjel 2-kor hívogatnak azzal, hogy kicsinálnak, nem pedig az, amikor egy értékesítő megkeres egy ajánlattal, amiből akár előnyöd is származhatna, csak annyira nem látsz a szemedtől, hogy inkább feljelentenéd :D
2013. aug. 25. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
jujuj, látom megkönnyebbültél, hogy mindezt a nyakamba öntötted
2013. aug. 25. 19:19
 7/8 anonim ***** válasza:
Abszolút nem ez volt a célom, kiválóan tudtam kezelni a hozzád hasonló ügyfeleket, különösebben sose idegeskedtem rajtuk. Simán tudomásul vettem, hogy komoly problémákkal küszködnek, ha egy nyamvadt marketinghívásra vetítik ki a dühüket. Neked is pusztán rávilágítottam arra, hogy talán azon kéne elgondolkoznod, hogy előbb saját magadban teremts békét és akkor nem k*rod fel az agyad indokolatlanul egy ilyen hülyeségen. Amikor még én is csak az ügyfél szemszögéből ismertem a telemarketinget és engem hívogattam marhaságokkal, közöltem, hogy köszi, de nem érdekel és ne hívjon többet. Normális esetben nem kéne, hogy ennyire kiborítson pár kéretlen sales hívás, ennyi a lényeg.
2013. aug. 25. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Nem az időnkénti egy-egy szélsz hívás a baj, hanem a napi 10-15. Szerintem (minden különös agyfelabszás nélkül) mindenkinek jogában áll eldönteni, hogy kíván-e ilyeneket fogadni, ilyenekkel foglalkozni (akár csak egy köszönöm nem erejéig is) vagy sem.

Én nem vetítem ki a nyűgjeimet másra, csak az a típus vagyok, aki ha akar valamit, akkor utánanéz, keres, megszűr, vesz. De egyszer sem azért megyek egy bevásárlóközpontba, hogy a parkolóban ágyneműt vegyek egy vándorárustól és nem azért kelek fel reggel, mert napközben mondjuk Zepter edényt vagy welnessutalványt akarok venni telefonon keresztül. Amikor nálam a szükség generálódik, akkor megyek utána a lehetőségeknek.

2013. aug. 26. 02:48

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!