Írtatok már panaszlevelet, vagy panaszkönyvbe?
Az enyém elég szarkasztikus volt, igyekeztem tárgyilagos lenni, de azért éreztetni azt is, hogy finoman szólva sem kaptam megfelelő szolgáltatást.
Vigyázz, ne vigyen el a hév.
Más kérdés, ezeknek mi lesz a sorsa. Kaptam tőlük egy levelet, amiben az állt, hogy a másik kocsiban volt fűtés és világítás, nem kötelesek kártéríteni, de azért sajnálják, és nesze, itt van egy 400 Ft-os kupon.
MÁV-nál írtam egyszer a panaszkönyvbe. Szombathelyről Pécsre utaztam, 7!!! órás volt az út, és egyetlen wc sem volt nyitva.
Nem az udvarias énemet vettem elő.
Hadd kérdezzek:
pozitív tapasztalatot valaha valaki írt már a vásárlók könyvébe? :) mert arra is használható...
Egyszer rokonokkal voltunk, húsboltban vásároltunk, és utána a polgármesteri hivatalba mentünk panaszt tenni, mert még a vásárlók könyvét sem volt hajlandó odaadni az eladó.
Válaszban megírták, hogy tartottak ellenőrzést, és még állategészségügyi szempontból is több hiányosságot találtak.
Nem vitatom, hogy vannak agyalágyult szabályok, de sajnos ez a gátlástalan trükközések miatt vannak. Van, aki nem a minőséggel akar kitűnni és jó üzletet csinálni, hanem csalással.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!