Miért, vagy mibol alakult ki az a " szokas", hogy repulon leszallas utan a pilotat megtapsoljak?
igen sokat repkedek, és szinte minden utamon tapasztalom ezt a -szerintem- hulyeséget. Pl a buszsofort se tapsoljuk meg, ha ugyesen vesz be egy kanyart, nem?
Azt hiszem akkor lenne helye repulon a tapsikolasnak, ha pl a pilota leszakadt hajtomuvel teszi le a madarat, akkor aztan nemhogy taps, de agyoncsolkolgatas is jarna neki. Mas esetben furcsanak tartom. Csak én tartom annak?
Ja, az olaszok amúgy sem semmik. én egyszer az Alitalia járatán egy kisebb légörvénybe keveredtem, halálfélelmem volt. de az olasz utasok állatira élvezték hogy dobál a gép, ott kurjongattak, hugy huhhúú juhééé mintha kb a vidámparkban lettek volna:D
(bocs az off-ért)
Utolsónak: még nagyobb légörvényben viszont az olaszok imádkoznak :D
Amúgy meg itt is a teljesítményért jár a taps, ti. azt vettem észre, hogy egyrészt a problémásabb utak (pl. vihar) után gyakrabban tapsolnak, másrészt pedig ha a leszállás szép volt (nem döccent a gép stb.) Kb. mint ahogy egyetemen az előadások végén nem szokás tapsolni, de van, hogy az oktatót megtapsolják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!