Miért ennyire flegmák és bunkók a Savoya parki OBI dolgozói?
Valószínű, mert a vásárlók hagyják nekik.
Ilyen esetben álltalában a következőt érdemes tenni:
Megkérdezed a "kedves" eladótól:
- Tudja ki vagyok én?
Némi hatásszünet után:
- Én vagyok a VEVŐ.
Miután ezt tisztáztátok, talán leesik neki, hogy mi a munkája, és bizony abból a pénzből kap fizetést, amit a VEVŐ otthagy.
Sajnos ez nagyon sok áruházra/szolgáltatóra/hivatalra igaz!
Intelligensen vissza kell szólni(nem szabad csúnyán beszélni, mert azzal leereszkedsz az ő szintjére), úgy hogy annyira elszégyellje magát, hogy kifizeti helyetted az árut!(már ha megérti miről beszélsz)
De az első is jó!
Azért némely vásárlót sem kell félteni! Pont azért, mert ő a VEVŐ, ezáltal azt hiszi, hogy mindent megtehet!
Mondom ezt úgy, hogy napi szinten kapunk az anyázástól kezdve mindent, meg az ordítozást, hogy mi az, hogy május elsején nem vagyunk nyitva? Mert ő akkor ér rá vásárolni. Az eladó is ember, emberként kell hozzászólni, nem kéne úgy lenézni. /egy tescos pék/
Én sok áruházban tapasztaltam ezt régebben. Nem tudom, pontosan mi lehet az oka. Talán viccesen kevés "fizetést" kap ahhoz, hogy még kedves is legyen. 2 éve messziről elkerülöm a plázákat, nagy áruházakat. Inkább elmegyek a magyar tulajdonú barkácsboltba, tüzépre, stb... És NEM jövök ki rosszabbul anyagilag! Sőt.. Ilyenkor szokott jönni a filozofálgatás, hogy 20 forinttal olcsóbb ez meg az a nagy áruházban, ezért inkább oda jár mindenki. Ez hosszas téma, nem megyek bele. De mióta nem járok ilyen helyekre, olcsóbban be tudok vásárolni, jobban kijövök hó végére! Szóval, visszatérve a kérdésre. Ha belegondolok, hogy egy multinak dolgoznék, túlóráznék havi 65-70 ezerért, hááát... nem tudom mennyire tudnék segítőkész és kedves lenni. Persze, alapjában véve nem fizetéstől függ a hozzáállás, de egy idő után akkor is belefásul az ember!
Én a sárga kagylós benzinkutakra is ilyen okból, elvből nem járok tankolni. Párszor bunkók, lenézők voltak a kutasok, pénztárosok, több kúton is. Szóval, lehet felvenni a harcot, és lehet elkerülni. Én ez utóbbit választottam. Inkább magyar vállalkozónak adom a pénzemet, mint az ilyen sz...r multiknak, akik csak kizsigerelik a dolgozóikat is!
:)
Látom sok, a kérdésben(és a válaszomban) szereplő értelmes munkavállaló olvasta a kérdést és lepontozott! De gondolom magyarázatot senki nem tud rá adni!
Megsúgom, hogy én is egy szolgáltatónál dolgozom, napi szinten több mint 100 emberrel találkozok és érdekes módon tudok velük kedves lenni. Még akkor is, ha kötekednek. Mondjuk ők nem a kiszolgálás minősége miatt szoktak kötekedni, hanem a szolgáltatás miatt amit a cég nyújt, de ez már más kérdés!
El vagyok képedve, amikor bemegyek egy üzletbe és ha véletlenül segítséget kérek akkor majdhogynem elküld édesanyámba a kiszolgáló. Ha én így dolgoznék, akkor nem nagyon kéne másnap bemennem! Csak sajnos nagyon sok helyen nem érdeke a cégnek, hogy normális munkavállalókat alkalmazzon, vagy valamilyen kutatással értékelje azok munkáját. És éppen ebből kifolyólag nem mész be bizonyos boltokba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!