A reklámokban miért mindig gyerekek eszik az édességet?
Hát én nem vágyom a Danoninora, ellenben a Nutellára mindig.
24/L
Egyébként marketingfogás. És feltűnt, hogy mindig este vannak édességreklámok? Amikor otthon tuti nincs semmi, és borzasztóan meg tudod kívánni.
Azért, mert a gyerek a célcsoport, ha fiatal felnőttel reklámoznák, nem vennék annyian, mert igaz, hogy attól a gyerekek is szeretik, de a szülő nem fog a boltba rohanni érte, mert nem gyerek volt a reklámban.
És ha nem gyerekkel reklámozzák, a kisgyerekben is kevesebb a motiváció. Mert miért akar az a gyerek olyan csokit enni? Mert a tévében a gyereknek VAN ezért neki is kell. Először nem az íze miatt akarja megkóstolni, mivel nem is evett még, nem is tudja, hogy milyen finom. Csak úgy érzi, ha neki nem vesznek, kimarad valamiből, amit a tévében lévő gyerek megkapott.
Sima marketingfogás, tényleg. Ugyanúgy, mint az újságosnál is hol vannak a gyerekmagazinok? Egy 4-5 éves kissrác arcmagasságában. Hogy rögtön meglássa a gyerek a rajta lévő színpompás mesefigurákat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!