Miért van az, hogy ha kb. bármelyik cég ügyfélszolgálatát felhívom egy konkrét kérdéssel, előbb végig kell hallgatnom egy számomra teljesen érdektelen, hosszú monológot valami aktuális dologról? Ez emberkínzás, időpocsékolás, tiszteletlenség stb.
Figyelt kérdés
2021. aug. 21. 10:54
2/3 anonim válasza:
Ha csak ezt kell végig hallgatni, az a jobbik eset. Az undorítóbb, mikor 30 percig csak a zenét hallgatod jó pénzért a telefonban, mielőtt valakivel tudnál kommunikálni.
3/3 anonim válasza:
Legalább van telefonos ügyfélszolgálat. Sok helyen fel se veszik a telefont, csak egy e-mail van és órákat (napokat) kell várni a válaszra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!