Német (es) ek! Mi a szövege?
http://www.youtube.com/watch?v=pBykegQWyeo&feature=youtu.be
Szerintem jól érthető, még én is megértettem a nagyját, pedig nem vagyok jó németből, de néhány részt nem értek. Nagyon örülnék, ha valaki leírná nekem a szövegét. Itt van, amennyit én tudtam, bár nem biztos, hogy minden jó, csak ahogy én hallottam, úgy írtam le, amit meg egyáltalán nem tudtam hogy érteni, oda kérdőjeleket írtam.
"ich muss unbedingt etwas sagen, ich habe gestern was erlebt, ich habe gesehn, wie ali baba mit 40 räuber ???????? er konnte danach kaum noch reiten ????? dafür hat er mir verraten ?????
refrén: vielleicht denkst du jetzt, dass ich spinne, und damit hast du sicher recht, denn passiert ??? ist natürlich nichts. es ist nur manchmal wenn ich ???? wieder kind, wo drachen und feen und riesen wirklich sind.
ich fand am urlaub einen flasche ??? plötzlich fing sie an zu leuchten ??? grünen rauch. der stand von mir der geist der flasche ???????? seitdem habe ich einen jinny, der mir jeden wunsch erfüllt
refrén
es ist so schön, wenn man ein fantasiemensch ?? und für momente in dem land aus träumen lebt, und wenn ich will dann bin ich einfach ??? so wie ein kind, wo drachen und feen und reisen wirklich sind, wo drachen und feen und reisen wirklich sind"
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!