Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Művészetek » Hogyan lehetne egy kis pénzt...

Hogyan lehetne egy kis pénzt keresni designokkal egy 19 éves diáknak? Esetleg fotókkal bár a graphic designból többet nézek ki.

Figyelt kérdés

Hy,


Kezdő vagyok most kezdtem el használni az Adobe illustratort. A munkáim nagyon tetszenek ismerőseimnek és ők mondták hogy kéne ezzel kezdeni valamit. Egy kis pénzt keresni.


Csak nem tudom hogy hogy fogjak hozzá.


Igazából szerintem a pólókra való grafikák mennek nekem de mindegyik munkát úgy csinálom meg hogy poszter formája legyen és jól nézzen ki.


2012. dec. 8. 14:30
 1/1 anonim ***** válasza:

Hali!


Mindenképpen csinálj a már eddig elkészült munkáidból egy kis összeállítást, portfóliót. A legjobb talán, ha regisztrálsz a Behance.net oldalon. Kitöltöd a profilod, elérhetőségeket, és feltöltögeted a projektjeidet. Mások láthatják, írhatnak rá, követhetnek és te is őket, így rengeteg inspirációt gyűjthetsz. Ha ez megvan, akkor ezt kell reklámozni. Úgy senki sem bíz majd meg munkával, hogy csak azt mondod, te grafikával foglalkozol, de alátámasztani nem tudod. Az első tehát a portfólió. Mozogj ilyen körökben, csatlakozz (akár Behance-en belül) csoportokba, aktívkodj és lassan belefolysz majd ebbe a kultúrába. És mivel ezen az oldalon sokan úgy regisztrálnak, hogy nem alkotóként, hanem "műkedvelőként", illetve munkaerő-keresőként, akár meg is kereshetnek (engem is kerestek már meg, sőt konkrét állásajánlattal is).


Egyébként pedig pólóhoz például ezt javaslom: [link] - Itt népszerű lehet, és ha megvalósul (szerez elég szavazatot), jár is utána pénz.

2012. dec. 13. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu