Mit szóltok a rövid videómhoz?
Légyszi ha tetszik akkor nyomjatok egy likeot vagy ne de ha nem tetszik vagy poénkodni akartok akkor ne dislikeoljátok.
Köszi!
http://www.youtube.com/watch?v=kCL10BrIO5Q&feature=plcp
"Jó lett, van stílusa. A gitározás kaphatna azért néha egy kis "díszítést", amúgy illett hozzá a "monoton" zene. A trükköket nem láttam mindig jól, egy kis zoom talán nem ártana. A gitározásnál is lehettek volna olyan képek is, ahol csak a kezed vagy csak az arcod látszik, a változatosság miatt."
Ezt hívják kritikának amit el is fogadok!Köszönöm.
Az utolsó két komment elég gáz...Főleg hogy nem amatőr vagyok. És valahogy le kell zárni a videót és azért "pendítettem". Meg azért mert ez is egy stílus.
Ha te csinálnál videót csak kikapcsolnád a kamerát teljes közönnyel? Csak szólok hogy a langyosat az Isten is kiköpi!
A zene valóban idegesítő. Ráadásul jó néhányszor éreztem, hogy nem igazán van rendben a ritmus. A trükkhöz nem értek, szerintem jól megcsináltad, ügyes. Viszont többször megmutatva, a monoton zenével pláne unalmas. Érted: egy trükk többször, egysíkú zene. Ez nem volt szerencsés párosítás. A videó minősége se valami király.
Szóval: a zenélést csak akkor erőltesd, ha rendben el tudod játszani és valami jót játszol, ami nem végig ugyanaz perceken át. A videó minősége, vágása rossz. A trükk viszont jó, de így önmagában ennyi kevés.
Ami viszont a legrosszabb, hogy nem viseled el a negatív kritikát. A kirohanásod elég gyerekes. Ha kiteszel valamit Internetországba, vállald érte a felelősséget. Ha a munkád nem kvalitásos, ezren lesznek, akik leszólnak, de ez vele jár. Viseld el és ne rinyálj, vagy egyáltalán ki se tedd.
Nem beszólás volt, és nem dislike-oltam.
Köszönöm!
Amit te írtál az egy kritika. Azért volt "kirohanásom" mert az nem kritika hogy "szar és béna is vagy!"
köszi! :)
Nem Baranyai vagyok...És kösz a bókot! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu