Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Mikor lettünk a 9, 000, 000...

Mikor lettünk a 9, 000, 000 milliomos országa?

Figyelt kérdés

5 percre bekapcsolod a TV-t és ez idő alatt látsz 10 - amúgy elképesztően idióta - (luxus)autó reklámot. A tüneti kezelést adó "gyógyszerek" véget nem erő spotjai mellett szinte már csak ezeket látni. Oké, hogy 99% részletre vesz kocsit (meg minden mást), de most komolyan...mintha valami utópia adását nézném, ahol senki sem nyomorog, sőt, mindenki gyöngyházfényű Lexus-sal dönget.

Vagy ez is az ipari néphülyítés része?


2016. máj. 29. 10:15
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Neked nem mindegy, hogy a kereskedők mire szórják el a pénzüket? Azt reklámoznak, amit akarnak. Én meg azt nem veszek, amit akarok. Mindenki boldogan mehet haza.
2016. máj. 29. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
0%
Magyarországon nagyon kevés a szegény ember, a legtöbb ember jó kocsival, menő telefonnal jár és étteremben eszik. Nem is értem az ellenzékiek mit rinyálnak hogy ilyen rossz a helyzet, olyan rossz a helyzet. Ez hazugság a köbön.
2016. máj. 29. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Nem a 9 milliónak szólnak a reklámok, hanem annak a pár százezer embernek, aki megengedheti magának a drága autót. Eleve a reklámok nem kis része a tehetősebbeknek szól. A szegények úgyis mindenből a legolcsóbbat igyekszenek venni, tehát nekik nem érdemes pl. drága mosóport reklámozni.
2016. máj. 29. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 PresidentEvil ***** válasza:

"Magyarországon nagyon kevés a szegény ember, a legtöbb ember jó kocsival, menő telefonnal jár és étteremben eszik."


Mi most vagy nem ugyanabban az országban élünk, vagy nem ugyanazokat a drogokat használjuk...

2016. máj. 30. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!