Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Hogy tetszik a balatonfüredi...

Hogy tetszik a balatonfüredi Tesco Marina Center?

Figyelt kérdés
2010. márc. 7. 18:36
 1/5 anonim ***** válasza:
Még nem volt hozzá szerencsém, de ha elviszel oda szívesen mondok róla részletes véleményt. :D
2010. márc. 7. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:
0%
pppffff... zsido cégek
2010. márc. 8. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim válasza:
100%

tényleg elég béna boltok vannak (pl "Szekszi fehérnemü" xD de van fornettis, lottózó stb), de kívülről szép. a tesco meg olyan amilyen máshol is:D

járhatok vásárolni továbbra is bp-re arénába/westendbe..

2010. ápr. 11. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
A fából készült "szobrok" különlegesek, belül a boltsor valóban..hmm...érdekes.
2010. jún. 8. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 Horváth Károly Géza válasza:
Döbbenet! Az eladók 90%-a nem szakképesített. A munkaidő beosztás az illető "hosszú nyelvétől" függ. Egy osztályvezetőnek nem kell iskola, vagy nyelvtudás a pozícióhoz. Három hónap a határ, aztán valami ürüggyel mehetsz. Ha akció van, bemegyek érte, érdekes már elfogyott. 13 éves kölkök kínálgatják esténként itallal a lányokat akár a parkolóban, akár fent az üzletsoron. A biztonsági ember csak fenyegetően néz, majd tovább megy. Ha megkérdezek egy ott dolgozót egy termékkel kapcsolatban, vagy nem tudja a választ, vagy segítőkészen elrohan, és nem látom többé. Diákok csellengenek, nem veszik komolyan a munkát. Miért is tennék? Nem elvárás. A pénztárostól a takarítóig mindenki feszült, érezni a hamis mosolyt. Ki tehet erről? Nem lehetne olyan embereket felvenni, akiknek nem megy a busza korán, vagy nem tud korán jönni, mert akkor sem jön, vagy sok a gyerek, beteg vagyok, vagy vagy vagy. Itt valamiért nem a munkásember számít, inkább az üzleti statisztika. Egy ember=1db. Hetek óta járok ide, de akár hányszor leállok beszélgetni a dolgozókkal, csak panaszkodást hallok. Némely dolgozó előre tudja hogy nem jön hamarosan dolgozni. Jönnek a hibák észrevétele, megjegyzések, eltűnik az addig kedves, bizalmas stílus. Eljött az időd, lejártál mint statisztika. Felvételnél megtett ígéreteknek az első hét után már nyoma sincs. Ha valami baj van, csak szólj.(Ha találsz valakit, mert hirtelen mindenkinek sok a dolga.) Rohangálnak, csak meg kell figyelni. Egyes dolgozók szerint fontos hogy jóban legyenek olyan személlyel, aki felelős egy beosztásért, szabadságért, vagy felvételért. Aztán reklamáció esetén elutasító a válasz, vagy a "számítógép ezt dobta ki" következik. Még 3 napig vagyok itt Füreden, de erről a Tesco-ról nem tudok jó véleményt írni. Kíváncsi vagyok megjelenik-e.
2010. aug. 1. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!