Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Mikor vette szokásba a posta...

Mikor vette szokásba a posta ezt a pofátlan, direkt marketing zaklatást?

Figyelt kérdés

Bementem ma Budapesten egy postára, 1 db levelet szerettem volna feladni. 2 ablak volt nyitva, nagy sor, az ügyfeleknek fenntartott asztalnál pedig 2 postai alkalmazott ücsörgött, beszélgettek. Beálltam a sorba. A mellettem lévő ablaknál éppen fizetett egy idős nő, erre a postai alkalmazott odabentről:üdítőt adhatok, még tavalyi áron? Nő mondja, hogy köszöni, nem. Akkor sorsjegyet? Azt sem kér. Gondoltam igen el akar adni a nő. Erre mögöttem megszólal valaki:kishölgynek sorsjegyet? Az asztalnál ücsörgő nők egyike. Már ekkor nem tudtám hová tenni a dolgot, mondom nem kérek, köszönöm. Akkor lakástakarék? Mondom nem, azt sem kérek, diák vagyok. Akkor balesetbiztosítás egy diáknak? És már sorolta is, hogy mire jó. Mondom nem, már ingerülten. Közben a mellettem lévő ablaknál már egy másik idős zrikáltak sorsjeggyel meg postabiztosítással. Mikor sorra kerültem ugyanez velem is. Kifelé menet még hallottam, hogy elkapnak egy nőt lakástakarékkal, mert felújításra is jó festeni meg mindenhol kell, új konyhabútor is kell. Alig bírta lerázni őket.

Honnan jött a postának ez a pofátlan stílusa, már nem azért? Alig bírtam feladni egy hülye levelet, mert egyfolytában válaszolgatni kellett. Mindenkit zaklattak. Máshol is ez megy, de tényleg??



2012. jan. 6. 14:04
 1/10 anonim ***** válasza:
Egyre kevesebben veszik igénybe a postai szolgáltatásokat és kell a bevétel a cégnek. A Magyar Posta tudtommal nincs állami kézben, úgyhogy nem számíthat csak önmagára, így mint mindenki más, ráállt erre a tapló, tukmálós stílusra, mert ha száz emberből csak egy hajlandó baleset biztosítást kötni akkor már jobban járnak mintha egy se. Nem tudják magukat csak a postai küldemények kézbesítéséből fenntartani.
2012. jan. 6. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Én postán dolgozom, és elhiheted nem direkt csinálja egy ablakban ülő kezelő sem, hogy össze-vissza jár a szája. Ugyanis ajánlania K E L L, független attól, hogy kinek tetszik sajnos és kinek nem. Ez a dolga. Minden postán van úgy nevezett "helyi ellenőr", aki ezeket figyeli (jelen esetedben itt az ücsörgők). Ha nem ajánlasz, mehetsz és írhatod a tájékoztató jelentésed jobb esetben. Ha gyakran előfordul postavezetőtől kapsz szankciókat. Úgyhogy sajnos ha dühíti az ügyfelet, ha nem, erről nem az ablakban ülők tehetnek. Elárulom, hogy az ablakban ülő kezelők legalább 80%-ának sem tetszik ez, de mit tudjon csinálni?
2012. jan. 7. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Nem beszélve arról, hogy ha egy próbavásárlás során is "lebuksz" még inkább kapsz a fejedre.
2012. jan. 7. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Én is postán dolgozom és nekem is hányingerem van ettől,hidd el jobban mint neked.MUSZÁJ,KÖTELEZŐ ajánlanom valamit mert a "fejesek" figyelnek,hallgatóznak hogy ajánlok-e valami felesleges biztosítást vagy egyéb felesleges sz@rságot!!!Ha nem akkor kirúgnak és 10-20 embert találnak a helyemre aki ajánlgat-szóval sok választásom nincs.Sőt személyenként tervek vannak leosztva hogy mennyi biztosítást KELL kötnöm egy negyedévben!Az qrvára nem érdekel senkit ha az ügyfelek nem szeretnének baleset-vagy lakásbiztosítást NEKEM meg van szabva hogy muszáj kötnöm!Azt már lesz@rja a vezetőség hogy hány ezer levelet-csekket veszek fel,hogy a munkámra még SOHA nem volt panasz,ha nem teljesítem a biztosító tervét megtanítanak repülni.Szóval ezért tukmálunk mindent amit csak tudunk;minden postán;nem önszántunkból,rákényszerítenek minket.
2012. jan. 7. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:

Nézd, én ugyanúgy azt gondolom, hogy ez gusztustalan mind az ügyfélnek, mind a dolgozónak. Sőt, egy dolgozónak megalázó is, hogy kufárként zaklassa az embereket.

Teljességgel megértem és a kérdésem nyilván a vezetőségre irányult, nem pedig a dolgozókra, akik szintén kényszerhelyzetben vannak.

Nem gondolják át, hogy mennyire visszás ez az emberek számára?

2012. jan. 7. 12:14
 6/10 anonim ***** válasza:
Ezt csakis alátámasztani tudom, sajnos mindaz igaz, amit az előző kedves hozzászóló leírt.
2012. jan. 7. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Kedves kérdező! Persze, hogy nem gondolják át! Látszik is. aki postán dolgozik látja belülről mi-hogyan működik.. Nem hiába próbál a posta mindenbe belekapaszkodni amihez az ég világon semmi köze nem kéne, hogy legyen (mobiltelefon, cigaretta, játékok, cukorkák, csoki, vetőmag, kisolló, konyhamérleg, könyv, dvd, lassan már egy kiló kenyér...) kell a bevétel.... Pedig ha a levél/csomag/küldemény feladást és a csekkfeladást minőségivé varázsolnák és nem mennyiségivé többet érne az egész...
2012. jan. 7. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
A postának létjogosultsága van. Csomagküldés, pénzküldés, ilyenek ezek nem mennek el emailben. Nem hiszem el, hogy nem egy kis átszervezés és szolgáltatásmódosítás nem segítene a postán. Ehelyett ilyenre kényszerítik a dolgozókat.
2012. jan. 7. 12:36
 9/10 anonim ***** válasza:
A csekkfeladások száma csökken az elektronikus átutalások számának növekedése miatt.A csomagfeladás is csökken konkurens csomagküldő szolgálatok megjelenése miatt.Szóval sajnos kizárólag postai szolgáltatásokól fenntartani a céget-és a hatalmas vífejet amit igazgatóságnak hívnak- már nem lehet(állami támogatást több mint 20 éve nem kap a posta!).
2012. jan. 7. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Mert k*rvaországban minden eladó, még mi is, ahol még a zepter féle árubemutatós csalásokat sem üldözik, meg telefonon zaklatnak egyéb átveréseket tukmálva...
2012. okt. 8. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!