Mikor vette szokásba a posta ezt a pofátlan, direkt marketing zaklatást?
Bementem ma Budapesten egy postára, 1 db levelet szerettem volna feladni. 2 ablak volt nyitva, nagy sor, az ügyfeleknek fenntartott asztalnál pedig 2 postai alkalmazott ücsörgött, beszélgettek. Beálltam a sorba. A mellettem lévő ablaknál éppen fizetett egy idős nő, erre a postai alkalmazott odabentről:üdítőt adhatok, még tavalyi áron? Nő mondja, hogy köszöni, nem. Akkor sorsjegyet? Azt sem kér. Gondoltam igen el akar adni a nő. Erre mögöttem megszólal valaki:kishölgynek sorsjegyet? Az asztalnál ücsörgő nők egyike. Már ekkor nem tudtám hová tenni a dolgot, mondom nem kérek, köszönöm. Akkor lakástakarék? Mondom nem, azt sem kérek, diák vagyok. Akkor balesetbiztosítás egy diáknak? És már sorolta is, hogy mire jó. Mondom nem, már ingerülten. Közben a mellettem lévő ablaknál már egy másik idős zrikáltak sorsjeggyel meg postabiztosítással. Mikor sorra kerültem ugyanez velem is. Kifelé menet még hallottam, hogy elkapnak egy nőt lakástakarékkal, mert felújításra is jó festeni meg mindenhol kell, új konyhabútor is kell. Alig bírta lerázni őket.
Honnan jött a postának ez a pofátlan stílusa, már nem azért? Alig bírtam feladni egy hülye levelet, mert egyfolytában válaszolgatni kellett. Mindenkit zaklattak. Máshol is ez megy, de tényleg??
Nézd, én ugyanúgy azt gondolom, hogy ez gusztustalan mind az ügyfélnek, mind a dolgozónak. Sőt, egy dolgozónak megalázó is, hogy kufárként zaklassa az embereket.
Teljességgel megértem és a kérdésem nyilván a vezetőségre irányult, nem pedig a dolgozókra, akik szintén kényszerhelyzetben vannak.
Nem gondolják át, hogy mennyire visszás ez az emberek számára?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!