Miért van az hogy sok hivatalban több fülke vagy pult van mint amennyien dolgoznak?
Nem értem ezt Magyarországon, nagyon sok hivatalos papír ügy elintézéséhez néha 1 órás sort kell végig várnom.
Csak pár példa voltam múltkor nyugdíj folyósítónál és a kb 40 fülkéből ha a fele fogadott ügyfeleket akkor sokat mondtam, persze sor volt rendesen, és még hamar is zár ráadásul. Hasonlót észrevettem pl a szupermarketekben is hogy több a pénztár mint a pénztáros. Ott még megértem hogy minél nagyobb a sor annál nagyobb eséllyel vásárolnak az emberek még valamit. De az ilyen közügyes hivatalok abból nem keresnek több pénzt szerintem ha váratják az ügyfeleket.
Vagy diákhitel központon vagyok kiakadva, Pesten van 1! központ. Egy kis irodával 4 asztallal de soha nincs kitöltve mint, persze sor van rendesen.
Vagy mondjuk bankba is ez a helyzet. Ha van rá ésszerű magyarázat valaki megmondaná?
Mert sokkal hatékonyabb lenne ha teljes erővel üzemelnének az ilyen helyek, az ország javára is válna szerintem a hatékonyabb közügyek intézése. Nincs pénz ennyi közalkalmazottra?
Plusz egy ember, az minimálbér esetén is plusz 100 ezer kiadás a cégnek. Vagy nincs rá pénz vagy nem akarják erre szánni, hiszen úgyis végigvárod a sort, mert mi mást tehetnél.
Mondjuk én diákhitelt még csak egyszer intéztem személyesen, de akkor töküres volt az iroda :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!