Léteznek a valóságban olyan emberek, mint a reklámokban?
Mondok példákat:
- Hord-e bárki is a retiküljében Perwollt?
- Megfordul valakinek a fejében ilyen gonolat, hogy "Olyan gyönyörű a hajszíne, bezzeg az enyém...?" vagy "Vajon mitől ilyen sima a lába?"
Ilyesmikre gondolok :D
"Olyan gyönyörű a hajszíne, bezzeg az enyém...?"
Ez meg szokott fordulni a fejemben.
A reklamok a haranggorbe felso 3-5%-at abrazoljak...
A hosok a filmekben is sot az egesz media.
A kerdesedre a valasz. Igen letezik, de szamossag alapjan a szamuk piszkosul elenyeszo. Csak ugye a nezo ezt akarja latni...
Ha azt a kerdest tenned fel, hogy a media jobban hazudik-e, mint egy atlagember arra hatarozott IGEN-nel felelnék.
"Olyan gyönyörű a hajszíne, bezzeg az enyém...?" Ez nekem is. Mert mindegy milyen minőségi festékkel festem, vagy mivel mosom, mindig hamar megkopik.
Amiket többit írtál azok rám speciel nem igazak, de nem nézek tv-t, biztos vannak azért reklámok amik viszont igen.
Néha apáméknál van szerencsém látni párat, azért nem mindegyik annyira szörnyű.
Nem, de arra az esetre ha valaki megkérdezné mitől olyan szőrős a ruhám, mindig a retikülömben tartom a 6,5 kilós kandúromat.
Ha meg szűk macskaköves utcákon száguldozom apiros a suzukinkkal akkor autómatikusan elkezdi énekelni, hogy
"Nem tudod milyen a tökéletes, de érezni fogod mikor észreveszed..."
Ja és a páromnak vettem egy új dezodort, azóta egyre barnább a bőre, lett egy yachtunk és mindig egy fehér lovon ül... viszont egyetlen rohadt koncertre se tudunk elmenni, mert gyémánttá változnak a jegyek. :)
Reklámügynökségnél dolgozom :)
A reklám egy vágyott világot jelenít meg: általában tökéletesnek beállított, szép, boldog, gazdag és gondtalan emberek a szereplők. Pl. 20 éves modell anyuka 10 éves gyerekkel fehér szőnyegen ülve kakaót iszik, és ha kiönti sem gond, máris ott terem a Vanish-tündér :) Akármilyen szürreális és gagyi, mégis minden anyuka arra vágyik, hogy ilyen szép legyen ő is és ilyen gondtalan. Egyszerű az üzenet: vedd meg a termékünk, és te is ott teremsz ebben a tökéletesen boldog állapotban. Vagy sarkítva, lehet, hogy nincs szükséged fájdalomcsillapítóra, de egy jó reklám után szinte arra vágysz, bárcsak fájna a fejed :))
És igaz az is, hogy a milliókba kerülő 20-40 másodperces reklámidőből a lehető legtöbbet kell kihozni, a legtöbb vevőt megfogni. Ezért a reklámok (általában) az alapösztönökre építenek - szex, éhség, hiúság, pénz, gyerek... Tehát ilyen emberek nincsenek, de a vágyak, amikről szól egy reklám, minden emberben benne vannak, megfordulnak a fejünkben.
Na meg a sokszor ismételt reklám is generálja őket :)
Ez a hajszínes dolog nekem azért furcsa, mert szerintem a természetes hajszín a legjobb, mindenkinek az áll a legjobban. Szerintem persze :)
12:43 Azt tudom, hogy a média orrba-szájba hazudozik, és erről eszembe jutott egy eset! Mondjuk ez nem reklám. A múltkor volt a Taplóban asszem, hogy a Könyves Kálmán Gimnáziumban eltört a tűzcsap, és özönvíz lett a suliban. Egyik barátnőm oda jár, azt mondta, hogy a TV nagyon eltúlozva és túldramatizálva adta elő a dolgokat, mert a negyede nem igaz.
13:01/1 Ezt a mosóporosat is bele akartam írni, csak elfelejtettem a nagy sietségben! :D
13:01/2 A válaszodom nagyon nevettem! :D
13:14 "Egyszerű az üzenet: vedd meg a termékünk, és te is ott teremsz ebben a tökéletesen boldog állapotban."
Igen, ezt tudom, valamikor még tanultam is.
Szóval a vágyak... Értem. Köszi a válaszodat! :)
Az én jellememhez nem való a valódi hajszínem. Az a régi jellemem volt, amire nem akarok emlékezni. Érted, ugye?
Amúgy tényleg vannak, akik az utcán a másik lábának simaságát nézi, de a többség inkább a láb vagy fenék formáját vizslatja, elemzi.
Amúgy rühellem a reklámokat, egy-két kivétellel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!