Ha nem lennének a TV-kbe reklámok, akkor tönkremenne a TV biznisz?
A kereskedelmi tévék, ahogy a nevében is benne van, ebből élnek. El tudod képzelni, hogy pl. mennyibe kerül 15 másodperc reklám mondjuk a híradó előtt? Rengetegbe. Ebből tartják fent magukat a kertévék.
A közszolgálati tévé más, de annak az egész célja is más. Azok állami finanszírozásból működnek, és elvileg az a dolguk, hogy olyan műsorokat adjanak, ami az egész lakosság számára hasznos, illetve művelő jellegű, vagy fontos információkat közölnek (pl. óraátállítás lesz, vagy amikor megváltozott a mentők, tűzoltók száma két számjegyűről három számjegyűre).
1.Ki a franc nézi végig az unalmas, idióta reklámokat?
2.Ha nem nézik végig, akkor hogy lehet üzlet állandóan játszani őket a TV-ben?
Az emberek értelmes műsort akarnak nézni, nem reklámot, tehát amíg tudnak értelmes műsort adni, addig elvileg nem kellene, hogy tönkre menjen a TV üzlet.Persze, az ilyesmi nem logikán alapul.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!