Hogyan kezelitek az undok, utálatos embereket?
Nekem például nagyon rosszul esik az, ha a bankban az ügyintézők paraszt módon viselkednek velem. Ezért is utálok hivatalos dolgokat intézni, már előre rettegek az ügyintézők viselkedésétől.
Nem magyaráznak el normálisan semmit se, vagy ha mégis akkor azt a lehető legbunkóbb stílusban, arról már ne is beszéljünk, hogy néha "elfelejtenek" nekem köszönni.
Velem van a baj, vagy másokkal is így bánnak?
Titeket hol szoktak ilyen sérelmek érni?
L/19
Engem abszolút nem érdekel, milyen stílusban közelednek felém, én mindig tárgyilagos vagyok. Ők vannak énértem, nehogy már én érezzem hülyén magam, amiért kérdezek valamit..
Másrészt úgysem szabadulnak meg tőlem, ameddig nem választottam ki a számomra legmegfelelőbb szolgáltatást/ügyintézési módot, vagy nem kaptam választ minden kérdésemre:) Ja és SEMMIRE sem hagyom magam rábeszélni. Még ha pillanatnyilag jó ötletnek tűnik is valami, csak akkor megyek bele bármibe, ha az tényleg jobb, mint amit én korábban elhatároztam.. Nem kell nekik semmit magyarázkodni, egyszerűen elég annyi, hogy neked máshogy tetszik a dolog, te már átrágtad magad minden tájékoztatón.
A magabiztosság, nyugalom sokat segíthet abban, hogy hogyan festesz kívülről. Ne az embert figyeld, aki veled szemben áll, hanem az ügyintézőt, aki érted van. Peregjen le rólad a stílusa.. neki is vannak rossz napjai. Ha meg tényleg nagyon bunkó, tegyél panaszt.
Nem értem, hogy ez miért jó nekik.
Jó tudom nem lehet egyszerű reggel 8-tól délután 5-ig emberekkel egyeztetni, de ők erre vállalkoztak, nekik ez a munkájuk.
Arról én meg nem tehetek, hogy délelőtt egy értetlen öregasszony felidegesítette. Attól velem még bánhatna normálisan.
Komolyan gyomoridegem van, ha ügyeket kell intéznem!:(
Mosolygok, és kedvesen köszönök.Aztán, huss, már ott se vagyok :)
Ő meg csak lessen döbbenten.
Ha nagyon nagyon sz@r a napom, beszólok.De ahhoz nagyon ki kell legyek borulva.
Nem védeni akarok senkit, csak elmesélem a másik oldalt! Szolgáltatóiparban dolgozok én is, egész álló nap emberekkel foglalkozok egy mobilszolgáltatónál.
Én is szoktam ügyet intézni és én is utálom a bunkó ügyintézőket.
DE!
Gondoljatok bele abba, hogy mennyi hülye ember van a világban! Akik alapvetően idegesen jönnek be és semmivel nem tudod lenyugtatni őket, mert ragaszkodnak a saját hülyeségeikhez és meg sem hallják, hogy te mit mondasz. Ha sok ember van bent, akkor valószínűleg több ilyen emberrel találkozol, de aztán jön egy átlagos ügyfél, normális és mégsem tudsz rá olyan őszintén mosolyogni. Van amikor e mellé még az is párosul, hogy rossz napod van. Viszont amikor jön egy olyan ügyfél, aki kedves, értelmes, nem beszél hülyeségeket az felüdülés. Erőt ad a következő ügyfelekhez. Én nem szoktam egész nap zsörtölődni. Pár percig tart a méreg, de ezt az ügyfelek felé megpróbálom a lehető legkevésbé kimutatni.
Tudom milyen rosszul tud esni az embernek, ha utálatos az ügyintéző, de néha gondoljatok bele, hogy ő is ember. Amikor ez meg volt és úgy gondolod, hogy túlmegy a határokon a bunkó modora, akkor tessék nyugodtan beszólni, én is be szoktam amikor én vagyok az ügyfél.
=o)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!