Van irritálóbb modern kultúrjelenség a reklámoknál?
1/11 anonim válasza:
miii?? én imádom a reklámokat :DD <333 sőt szerintem felnőtt koromban reklámtervező leszek :D (na azokat hidd el te is imádni fogod! :P :DD)
2010. szept. 9. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
A reklámokra sok mindent ellehet mondani,csak azt nem,hogy kultúr jelenségek. Még a nagyon kevés jó reklám sem az. Csupán a hirdetőknek hasznos.
2010. szept. 9. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
Kultúrjelenségnek mindenek előtt talán olyan dolgot hívnék, amire igény van, vagy legalább is olyan helyen jelenik csak meg, ami erre van kijelölve. Semmi gond nem lenne azzal, ha törvény szabályozná, hogy a reklámok csak hirdető portálokon és csatornákon jelenjenek meg, se az utcákat ne csúfítsák, se a tévéműsort ne szakítsák meg miatta, ugyanis SENKI NEM KÉRTE!
A dolog legirritálóbb jellege éppen ez, úton-útfélen nyomják az arcodba a sz.rt, ha odafigyelnél, másról sem szólna az életed - legalábbis sok ember élete így működik.
2010. szept. 9. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
Szerintem vannak jó reklámok, de akárhányszor meglátom az "omlósz" reklámot egyre jobban utálom a világot.
2010. szept. 9. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 A kérdező kommentje:
A reklám csak rossz lehet mert a műfaj alapvetően dekadens és szánalmas. Az, hogy ötlet van benne az egy dolog. Valljuk be azonban nem lesz a világ jobb ezektől az ötletektől amelyek csak azért születtek, hogy valamennyiünket fogyasztásra ösztökéljen. Tömény szánalm...
némelyik készítőjét lelőném, a többit betiltanám. sok reklám olyan szinten bárgyúnak nézi az embert, hogy az hihetetlen. valamennyit tanultam erről és mér észreveszem hogy mik azok a praktikák, amikkel tudat alatt vetetik meg velünk a vacakjaikat. nem nézek reklámot, ha nézek is nem hiszem el, amit mondnak, vagy ha már láttam valami olyat, ami totál marhának néz és bicskanyitogatóan hatni akar rád, hogy vegyél, vegyél, vegyél, na azt a teméket elkerülöm messziről.
2010. szept. 9. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 A kérdező kommentje:
Első: ne reklámokat akarj csinálni. Találj ki majd később valami értékesebbet. A reklám-marketing szakma EGY NAGY SEMMI. NUllA. Bocsánat a kemény szavakért, de tipikusan egy a modern világ által kreált semmiféle emberi hozzáadott értéket sem hordozó "szakmáról" beszélünk. A csekély értelmét jelzi, hogy marketing-reklámmal BÁRKI foglalkozhat bármikor, mert gyakorlatilag csak sztereotip és mindenki által elgondolható jelenségekkel foglalkozik. PL: nyilvánvaló, hogy jégkrémet nyáron reklámozok - na, ilyen sületlen egyszerűségekről szól a reklám ill. marketing szakma.
8/11 A kérdező kommentje:
Utolsó: erről beszélek, mélyen egyetértek.
9/11 A kérdező kommentje:
Utolsó: én kéjes borzongást érzek amikor egy jó filmet pl. HIRTELEN, MINDEN ÁTMENT NÉLKÜL ALJAS MÓDON megszakítanak és a következő ezredmásodpercben már a távirányító némító gombján is van a kezem akkor is , ha történetesen a távirányító 3 méterre van tőlem. Ilyenkor arra gondolok, hogy a sok barom cég a rám eső reklámköltségét akidobta az ablakon. Ennek örülök egy kicsit. Nem nagy öröm, de legalább engem nem befolyásolnak...:)
Engem kifejezetten irritálnak a reklámok!Főleg az olyanok,amiket szájbarágós módon nap mint nap,többször is ismételgetnek.A film közben a reklám arra jó,hogy amíg tart,kimenjek wc-re,vagy enni-inni,stb...Vagy ha nincs miért kimenni,akkor elkapcsolok más csatornára,mondjuk,ismeretterjesztőre...Számomra amúgy is feleslegesek a reklámok,mert a vásárlásban egyáltalán nem befolyásolnak,még tudat alatt sem.Azt vásárlom,amit már ismerek és jól bevált,vagy ami épp akciós .
Amúgy a reklám szerintem nem kultúrjelenség.Mellesleg igencsak nélkülözi a kultúrát...Másrészt nem is túl modern,hiszen már a 20-as években is voltak reklámok.Újságokban,plakátokon.
2010. szept. 10. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: