Miért nem lehet normálisan válaszolni?
Tegnap este feltettem egy kérdést, mert nem tudom mit csináljak, mit kéne tennem.
Nem értek a műszaki dolgokhoz, men titkolom, minek?
Nem akarok hozzá értőnek tünni.
Erre kaptam összesen egy választ, amiben közölte az illető, hogy látszik laikus vagyok.
ennyi.Igazán hasznos válasz igaz?
Minek válaszol ha nem tud értelmeset írni?Minek kötöszködni?
Igazán jó ez az oldal, de az ilyenek minek járnak ide?
Itt élik ki magukat?
Az az egyik amit az első válaszoló írt.
A másik pedig az ok - okozat.
Sokan tesznek föl buta,rossz kérdést ,és csodálkoznak utána ,hogy buta,rossz válasz érkezik rá.Pedig ez törvény szerű , szinte mindig így van ,buta kérdés-buta válasz.
h
Ha leírtom, hogy mi a gondom, mint most, pl egy műszaki cikkel, amihez nem értek, hogy miért van ez, miként lehetne változtatni rajta, akkor nem hiszem, hogy az hülye kérdés.
de igen, tudom mire gondoltok.Olyanba már én is belefutottam párszor.
Szerintem kár ezzel hisztizned. Aki kiteszi magát a nyilvánosságnak, mint mi itt most, annak számolnia kell azzal is, hogy esetleg leszólják, kiröhögik, félreértik. A kérdésedre meg az válaszol, és úgy, aki és ahogy akar. Én se örülök, ha velem ilyen történik, de legfeljebb legyintek, vagy még azt se. Még az is lehet, hogy igaza van az illetőnek, és tényleg baromságot kérdeztem/válaszoltam. De ha nem, azzal se foglalkozok, mert a hasznos, értelmes, érdekes hozzászólásokra koncentrálok, amiből azért szerintem sokkal több van.
Ha meg valami olyasmit kérdezel, ami speciális szaktudást igényel (műszaki, orvosi stb.) arra ritkán van érdemi válasz, mert kevés ilyen szakember van itt, vagy ha van is, az nem akar/tud ilyen formában megnyilvánulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu