Szerintetek BCE gazdálkodás és menedzsment vagy kereskedelem és marketing szakra kellene jelentkeznem? (bővebben lent)
Már nagyon régóta tudom, hogy ez a két szak érdekel a legjobban, és eddig szinte egészen biztos voltam benne, hogy a kermarkot írom be elsőnek, de most elbizonytalanodtam. A fő dilemmám, hogy vajon a jövőben vállalkozóként vagy inkább egy multi "részeként", marketingesként esetleg sales-esként tudnám-e magam elképzelni. Mindkét terület érdekel, és ahogy nekem lejött, a két szak pont ezekre specializálódik.
A kérdésem egyrészt tehát az lenne, hogy szerintetek amennyiben az egyiket vagy a másikat választom, mennyire van esélyem a jövőben a másik által képviselt területen elhelyezkedni, illetve mennyire skatulyázom be magam egy ilyen döntéssel. Elegendő tudásom lesz-e kereskedelem és marketing diplomával saját vállalkozást indítani, valamint mennyire tudok marketinges pozíciókba felvételt nyerni, ha menedzsmentes diplomám van?
Ezek fényében szerintetek hogyan kellene döntenem? Előre is köszi a válaszokat, tanácsokat!
Szia!
Én BCE-re járok, bár nem a fent említett szakokra, de azért van egy kis rálátásom. :)
Véleményem szerint nem skatulyázod be végérvényesen magad, ezen nem kell aggódni. Viszont, én a te esetedre azt mondanám, hogy a gazdmen lehet olyan szempontból jobb lenne, hogy ott választhatsz specializációt, és van üzleti kommunikáció, ami konkrétan a marketing. A tárgyak is azon a specen marketingkutatás, marketingkommunikáció, értékesítés, és ilyesmi. Viszont az alapszak a gazdmen, tehát azokat a tárgyakat is ugyanúgy tanulod. Ellenben kermarkon azt hiszem nincs specializáció, de azzal se nyúlhatsz mellé, alapozó tárgyakként ott is tanítanak olyasmi dolgokat, mint gazdmenen. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!