Kereskedelem és marketing szaknak van értelme?
Persze, hogy van értelme. A marketing (a pénzügy mellett) az egyik legfontosabb vállalati funkció kisvállalatoktól kezdve egészen a hatalmas konszernekig. A nagy konszernekben hatalmas marketing szervezetek vannak.
A marketing nagyon szerteágazó szakma, rengeteg dologra lehet szakosodni, például:
- piackutatás
- fogyasztói marketing
- ipari marketing
- szolgáltatásmarketing
- szolgáltatásfejlesztés
- termékfejlesztés
- értekesítés (sales)
- kampánytervezés és -menedzsment
- reklámügynökségek
- kommunikációs osztályok, PR
- marketingstratégia
- merchandising (termékkihelyezés), trade marketing
- stb. stb.
Borzasztóan színes szakma, sokfelé lehet vele szakosodni.
Hogy mennyit keresel vele, az attól függ, hogy mit csinálsz, hol, milyen cégnél stb. Ezt nem lehet általánosítani. Ismerek olyat, aki csak nettó 160 ezret keres vele; de olyat is, aki nettó 2 milliót. Ha értesz hozzá, és hajtasz, akkor simán a magyar átlag fölött keresel vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!