Elektronikus jelentkezés, ügyfélkapun hitelesítés? H. E. L. P
Nyugi... Minden oké, nekem is ezt írja ki. DE ha elolvastad volna a sárgán kiemelt részt akkor nem aggódnál...
"A befizetések jóváírása
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az átutalások jóváírása csak a jelentkezési határidőt követően kezdődik meg! Átutalás esetében hosszabb ideig tart a jóváírás folyamata, közvetetten kapjuk meg az adatokat. Az adatok kézhezvétele után frissül a felület is. Mindezek azt eredményezik, hogy az átutalás feldolgozásának kezdete és a felületen is látható jóváírása között hosszabb idő telik el. Fentiekre azért szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy amennyiben a befizetés, illetve a jelentkezési határidő után még nem látja ennek eredményét, akkor aggodalomra nincsen oka. Amennyiben valamit egyeztetni szükséges, akkor feltétlenül felvesszük az érintettekkel a kapcsolatot.
Az átutalás indításának határideje megegyezik a jelentkezési határidővel. Tehát a fentiek értelmében az nem jelent gondot, ha maga a jóváírás eddig az időpontig nem történik meg. Vagyis a hitelesítési folyamat megkezdéséhez nem kell a jóváírást megvárnia, az attól függetlenül megtörténhet (azaz nyomtatható a hitelesítő adatlap, vagy indítható az Ügyfélkapun keresztül történő hitelesítés)."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!