Az állatorvosi egyetemen milyen tantárgyak vannak? és egyáltalán milyen az állatorvosi?
Figyelt kérdés
Mert jelenleg elsőéves bme-s biomérnök vagyok, de szeretnék újrafelvételizni, hogy állatorvos lehessek, nagyon érdekelne minden, ami ezzel kapcsolatos, netről + könyvekből tájékozódtam kicsit, de szertném ha valaki olyan mondani véleményt, aki odajár2009. szept. 8. 18:19
1/5 anonim válasza:
Én ugyan nem oda járok, de az ilyen szakokon az alaptantárgyak pl anatómia, fizika, kémia, biológia, mikrobiológia, latin és biztos van valamiféle állatpszichológia tantárgy is. Szerintem ezekre mindenképp kell számítani.
2/5 anonim válasza:
Itt vannak a tantárgyak: [link]
3/5 A kérdező kommentje:
kössz, hogy válaszoltál, de a Szent István egyetem honlapjáról már tájékozódtam, hogy első évben (meg a többiben) milyen tantárgyak vannak. Igazából arra lennék kíváncsi, hogy mikor kell fakultációt választani, mert olvastam, hogy már első évebn fel kell venni bizonyos tárgyakat, cak az nincs odaírv, hogy pontosan miket. meg örülnék annak, ha valaki tudna mutatni egy elsős órarendet
2009. szept. 10. 19:30
4/5 A kérdező kommentje:
bocs, hogy ha kicsit akadékoskodónak látszom, de szeretnék minél pontosabb információkat kapni, mert a jelenlegi szakom egy nagy tévedés, és nem szeretnék belefutni mégegyszer egy ilyen hibába
2009. szept. 10. 19:46
5/5 anonim válasza:
Oké, csak a kérdésben ez is benne volt, h milyen órák vannak. Egyébként ha itt esetleg nem kapnál választ a kérdéseidre (sajnos én sem tudok érdemben segíteni), akkor a felvin vannak fórumok, ha van türelmed, böngészd végig, hátha van erről a szakról is, és ott is tudnál kérdezni. Másrészt menj el az Educatio kiállításra (nagy valószínűséggel te is hallottál már róla). Idén január végén volt. Ott beszélhetsz személyesen hallgatókkal, és nyilván szidni nem fogják a sulit, de azért ami téged érdekel, mindenre válaszolni fognak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu