Meg lehet csinálni? Belemennének a tanárok? Mi a véleményetek?
persze h.a maradék aktivitást is kiöljék a tanulókból...ennyi erővel felveheti a tanár otthon magának és szétküldi a diákoknak-nem??
ez hülyeség..aki akar,szorgalmas az megérti a dolgokat elsőre,vagy utánajár,kérdez.
ezért diák.
mellesleg a tanárok szoktak kiadni órai vázlatot, saját jegyzetet,könyvet,diasort felraknak oldalakra.++a diákok egymást is segíthetik.
amúgy ahogy mondtad,ez sokszor jogokat is sért.nálunk pl.diktafon se használható...
szóval én nem támogatnám.jó így a rendszer ahogy van.
az iskolának az isa fő célja hogy rendszerre szoktassa a diákokat, hogy minden nap fel kelljen kelni, bemenni, végighallgatni és figyelni az előadásokat. Ha nem így lenne, akkor felkelnék mondjuk 11-kor, félóra alatt végigpörgetnéma az előadást, persze 2szer abbahagyva mert kifut a leves, meg mert megjött a postás, a figyelem 100 felé szétosztva; eztán füvet nyírnék, haverokkal lógnék, de biztos nem foglalkoznék a sulival.
És amikor majd dolgozni kell menni, akkor nehéz, vagy talán lehetetlen lenne fegyelmet tanúsítani az évek alatt bevésődött nem megfelelő életvitel miatt.
De most mondd meg hogy nyáriszünetben vajon 100-ból hány diák van aki tanul. Pedig vannak akik megbuktak. Egyetemisták tudják hogy nehéz lesz a kövi félév, mégsincs sok, aki naponta tanulna.
Ugyanez lenne a te módszereddel is, mindenki sz*rna az egész tanulásra..
A másik felvetés, hogy azért megnézni az egészet újra mert nem sikerült emgérteni szintén fölösleges, ez viszont időpazarlás lenne. Oda kell figyelni, akkor majdnem minden megérthető, a maradék meg könyvekből egy kis utánajárással pótolható.
Én minden előadáson és gyakorlaton bent voltam, és nem szeretném, ha fel lenne véve, mert ezzel értelmetlenné válna a munkám, másrészt az előadók munkája is, megszűnne az esetleges személyes kapcsolat.
Egyébként pedig létezik olyan pécsi bölcsész kurzus ahol van ilyen.
Szvsz az egyetemi előadásoknak egyáltalán nincs értelme, a gyakorlatoknak meg korlátozottan, ill. szintén egyáltalán nem. A legtöbb szakon le lehet írni az anyagot egy jegyzetbe, amti aztán csk meg kellene tanulni. Az előadások tartása rengeteg pénzbe kerül, és semmi értelme. Minden évben ki kell fizetni az előadó gázsiját, fenn kell tartani elég előadót, ki kell világítani és fűteni kell őket, miközben előadáson nem érthető meg jobban egy anyag, mint jegyzetből.
Egyébként sok egyetemi előadás van fent neten is, pl.:
13:45.sel abszolút nem értek egyet.mi az nincs értelme????
nem tudom te milyen szakon vagy,de ahova én járok,ott pl.az aktivitás,odafigyelés elvárás..tény,h.ez egy 300-4
bocsi véletlenül küldtem el az előbb.(
szóval 300-400 fős kurzusnál nehéz,de nincs két egyforma jegyzet,hogy majd elkérem valakitől vagy letöltöm netről.én is szoktam segédanyagokat használni.de nagyon szeretek a saját jegyzeteimből tanulni,kis lábjegyzetekkel ellátni.példákat beleírni(amiket 1-2 mondatban említ az oktató)+valóban ha pl.,valaki hozzáfűz valami értékes gondolatot, azt is szeretem leírni.
nekem ezek a jegyzetek értékesek.fontosak.megőrzöm mindet.büszke vagyok rájuk.bocs ha ez ciki.
akkor szerinted nem kellenek egyetemi tanárok,írják le egy könyvben az órák anyagát,(hiszen magának minek vegye fel a tanár az anyagot,aki amúgy szerinted felesleges is..),diákok nélkül videót se kell csinálni az óráról...megveszed a könyveket,bemagolod és levizsgázol..szeretnélek majd látni a munkaerőpiacon...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!