Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Középiskolai továbbtanulás?

Középiskolai továbbtanulás?

Figyelt kérdés
14 éves , 8-os diák vagyok, kecskeméti. A Kada Elek Közgazdasági Szakközépiskolába jelentkeztem. Kiderült, hogy az ideiglenes listán a 45ből 76- ik vagyok. Van még esélyem ide bekerülni egyáltalán? Másodiknak a Kandó Kálmán Szakközépiskolát jelöltem ott a 28 ból 4-ik vagyok. Igazábol én a Kadába szeretnék menni, közgazdaságot tanulni.
2012. márc. 17. 11:02
 1/8 anonim ***** válasza:

Nézd, ha elsőként jelölted meg a Kadát, akkor Van esélyed. Főleg ha előtted sok olyan van, aki második, vagy még "későbbinek" jelölte meg. Ne aggódj, még van esélyed! :)


Kandóban amúgy mit jelöltél meg? :)


14/L

2012. márc. 17. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Remélem, hogy felvesznek...:).. Kandóban a gépgyártási technikus és a bútoripari technikust...
2012. márc. 17. 13:19
 3/8 anonim ***** válasza:

Gondolom fiú vagy :) Kandóban nagyon jó amúgy a bútoripari.. :) Gyakorlatilag akik azt elvégezték, röhögve megcsinálták a NYME faipari mérnökijét ;) ha ez számít.

Másrészt elszeretném neked mondani a véleményem, ha közgazdaságira mész, gondolom utána egyetem v fősuli... Viszont gyakorlatilag egyenlő a 0val a lehetőség egyetemre bejutni államira. Még fizetősre is :S Szóval jól gondold át!!! Nem elrettenteni akarlak, de ezzel is számolni kell.

(első voltam)

2012. márc. 17. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm a választ. Nos sokat gondolkodtam rajta, hogy melyik suliba menjek, de őszintén szólva közgazdasághoz volna kedvem, a bútoripari nem jött be, persze szép szakma, de ugy éreztem h ez nekem nem...... Na igazán már ugyis mind1, mert már nem birok változtatni a soron...
2012. márc. 17. 16:04
 5/8 A kérdező kommentje:
Bár már érzem bánni fogom, szüleim is őszintén butoripart akarták...a gépgyártási technikus a második, mert az jobban megtetszett...
2012. márc. 17. 16:08