Milyen tantárgyakat kell jól tudjak, hogy elektronikus játéktervező legyek?
Gondolom nem számítógépes játékokra gondoltál, hanem egyébre (távirányítós repcsi meg ilyenek).
Fizika, matek, némi elektrokémia / fizikai kémia (elemek, töltések, vezetők, félvezetők stb) és felteszem programozás alapok. Nem árt az angol nyelven olvasni tudás (Sőt... szinte kötelező).
Ezzel megcélozhatod a BME-t, vagy egyéb műszaki intézményt, és ott már jobban kitárulnak a lehetőségek.
Akkor nyilván számtech + matek (vagy fizika), angol, oszt' irány valami informatikai kar (pl. ELTE).
De mindenképp programozás + 2D - 3D grafika (pl. Photoshop, mash-szerkesztés - asszem van ehhez ingyenes progi is, Blender vagy mi), esetleg animációk (Flash és a csodás Action Script). Nekem is voltak ilyen inklinációim, csak nem váltak valóra.
Viszont anno próbálkoztam egy RPGMaker XP nevű progival, Ruby script alapú, elég egyszerű vele összedobni egy játékot, (lehetőség van csak egeret kattintgatni) de lehet vele elfogadható minőséget is alkotni (grafikák importálása, saját scriptek). Arra jó, hogy barátkozz a látvány + program + történet összehangolásával, meg egyebek. Akkoriban még sikerült letölteni khm... de most nem biztos.
Béke
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!