Irodai munkához milyen végzetség szükséges általában?
Mivel szellemi munkakörben dolgoznak ott a legtöbben, ezért általában de, főiskolai, egyetemi végzettség kell.
Középfokú végzettségek közül esetleg valamilyen gazdasági vagy informatikai jöhet szóba esetleg valami asszisztensi poziban mezei érettségi és nyelvtudás
Az "irodai munka" elég sokféle lehet. Az ügyvéd, a mérnök, a könyvelő mind "irodában" dolgozik, mégsem ugyanaz a végzettség szükséges ezekhez az állásokhoz.
Ha adminisztratív pozíciókra gondolsz, oda helyenként akár érettségi is elég lehet, de legalább egy idegen nyelv ismeretét el szokták várni mellé.
Igen, előny a főiskola/egyetemi diploma, de ha csak érettségid van + idegen nyelv TUDÁSod folyékonyan, akkor is nyert ügyed lehet!
Leginkább a nyelvtudás és a megnyerő külső fogja eldönteni a sorsodat.
"diploma az elvárás"
igen, de csak nyelvtudással!
Plusz az sem árt, ha jól néz ki....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!